Із 5 серпня дорожники почали реконструкцію траси "Кропивницький-Миколаїв". Цьогоріч із держбюджету на ремонт дороги державного значення Н-14 виділено мільярд гривень. По 500 млн грн Кіровоградській та Миколаївській областям.
"Є декілька причин поганої дороги на цій ділянці. По-перше, держава не може гарантувати безпеку доріг через перевантаженість фур. Саме вони найбільше "вбивають" покриття. Проте за цим не слідкують і не ведеться відповідний контроль, - пояснює голова громадської організації "Всеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури" Володимир Наумов. - По-друге, немає належного догляду за дорогами. Найменшу тріщину необхідно одразу ж обробляти, щоб уникати її подальшого розростання. Однак на це з бюджету виділяють недостатньо коштів".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Генеральські автомобілі відправили служити на кордон
На ділянці заборонено їздити вантажівкам і машинам вагою понад 10 тонн. Всім іншим автомобілям рекомендують об'їжджати перекриту територію дороги. Водії вважають трасу найгіршою в Україні.
"Перед тим, як займатися будівництвом або ремонтом будь-яких доріг, найголовніше визначити, хто обслуговуватиме цю дорогу і хто займатиметься безпекою проїзду на такій ділянці. Допоки це питання чітко не з'ясують, завжди нова або відремонтована дорога перетворюватиметься просто в напрямок. Таким чином, замість 10-річної експлуатації, покриття вистарчає всього на два роки", - додає експерт.
Щонайменше п'ять ділянок дороги "Кропивницький-Миколаїв" затопило 5 серпня цього року. Пов'язано це з дощами, які пройшли на вхідних у Миколаївській області. Для того, щоб проїхати через деякі ділянки, водії і пасажири були змушені спершу переходити їх в брід, щоб перевірити наявність каміння та ям перед автомобілем. В окремих місцях глибина ям на дорозі сягала метра.
Коментарі
1