Туреччина-Україна - 3:1 у військових розробках
Що не так з українською військовою промисловістю? У нас є великі підприємства, ще від часів СРСР "заточені" під виробництво літаків, танків, гвинтокрилів, однак... Перед у цих перегонах веде чомусь Туреччина. Як так сталося?
У нас часто в середовищі псевдоліберальної тусовки люблять посміюватися з Туреччини. То демократія не така, то економічна політика не за заповітами МВФ, то монетарна модель центрального банку не в мейнстрімі, то геополітика "токсична".
Чому "Антонов" збудували в Україні, а винищувач п'ятого покоління "Каган" випускатиме Turkish Aerospace Industries?
Насправді, якщо порівняти досягнення Туреччини з нашими, подібне "посміювання" виглядає як доморощена хуцпа у кубі. Для розуміння відмінностей між турецькою моделлю розвитку та тією, що практикувалася у нас, пропоную вирішити наступне завдання. Чому "Антонов" збудували в Україні, а винищувач п'ятого покоління "Каган" випускатиме Turkish Aerospace Industries? Чому "Мотор-Січ" збудували в Україні, а важкий безпілотник Акінжі створили у Туреччині на заводі Байрактар? 3. Чому завод імені Малишева розташований в Україні, а танк нового покоління "Алтай" випускають у Туреччині? До речі, ось вам добрий приклад тюркської сакральності Алтаю, про яку я раніше писав.
Щоб розрадити, повідомлю, що двигун для Кагана турки створювали за допомогою українських підприємств, а в Акінжі взагалі двигун з "Мотор-Січ". Ну і про танки - у нас хоч був новий прототип. Щоправда, в серійне виробництво він так і не пішов.
Коментарі