Навіщо Київ рятує Москву: просто хочеться грошей?

У Росії почалася криза - посипалися вугільна галузь, будівельна, РЗД... А от Газпром, який ледь жеврів і показував симптоми банкрутства - завдяки Україні тепер матиме стабільне джерело прибутку в Європі. Навіщо ми це дозволяємо?

Що могло би бути з економікою Росії на прикладі видобування камʼяного вугілля?

У липні 2024 року видобуток вугілля в Росії впав на 6,7% у річному вираженні, а його загальний обсяг - 31,5 млн тонн - став найнижчим із часів пандемії Covid-19. Розпочалася найгірша криза в російській вугільній галузі за останні 30 років. У ЄС вугілля потрапило під тотальне ембарго, а країни Азії, які торік купували російське вугілля, різко знизили попит. В аналогічній кризі вже котрий місяць поспіль будівельна галузь, на дні - автомобільна. Все те, що раніше генерувало стабільні прибутки зараз волає про допомогу. А грошей немає.

Якби Київ не рятував Кремль, продовжуючи транзит російського газу під виглядом азербайджанського на 2025 р., Газпром би позбувся останнього стабільного джерела великого прибутку...

Якби Київ не рятував Кремль, продовжуючи транзит російського газу під виглядом азербайджанського на 2025 р., Газпром би позбувся останнього стабільного джерела великого прибутку і стан банкрутства перетворився б у реальну кризу. А Газпром - це не просто головна компанія з видобування газу в Росії, це також Газпром-медіа і пропаганда, банки, електроенергія, нафта, звʼязок… Те саме стосується і нафти, але тут не лише Банкова "заробляє", але й країни Азії і навіть деякі наші союзники. Заробляють, щоб росіяни мали чим нас вбивати.

І не треба кивати на геополітику чи посилатися на досвід "Зернового коридору". Це просто банальне бажання трохи заробити для себе, поки хтось "невідомий" гине. А по торгових суднах у наших портах знову прилітає, всупереч домовленостям.

...ключовий російський залізничний перевізник РЗД сиплеться і демонструє чіткий тренд зменшення перевезень комерційних вантажів

Найкращий показник стану економіки - транспортні перевезення. Можна довго розповідати про зростання надоїв і нові заводи, але, якщо в країні падають перевезення - значить: не будується, не виробляється, падає все. Так от, як повідомляє Evgeny Istrebin у своєму тг-каналі, ключовий російський залізничний перевізник РЗД сиплеться і демонструє чіткий тренд зменшення перевезень комерційних вантажів. Окрім зростаючої економічної кризи це відбувається також через зростаючу кількість і часу ремонтів, нестачу комплектуючих через санкції. А РЗД - це не лише цивільні вантажі, це 90% логістики Красної Армії.

Так, Путін кидає всі ресурси на війну, не залишаючи ні собі, ні Росії іншого варіанту, як виграти максимум і домовитися, щоб пізніше дограти. Від відчаю в Московії знову піднімаються виплати за перший контракт. Відчай - бо добровільного мʼяса залишилося недостатньо для значимого просування, а оголошувати тотальну мобілізацію - страшно.

...війни виграють ті, в кого воює не лише армія, а вся нація. Хто вистоїть у найгіршу ніч перед світанком. Де керують розумні і ефективні, а не лояльні і корумповані


Ми ж занадто розслабилися. Воєнного виробництва в достатній кількості немає, для чого інвестувати в гармати, якщо потрібне буде масло. Усі переконані, що мир за місяць-два і все знову буде добре. Не буде - війни виграють ті, в кого воює не лише армія, а вся нація. Хто вистоїть у найгіршу ніч перед світанком. Де керують розумні і ефективні, а не лояльні і корумповані. Де "все для фронту" - це не просто гасло, не тумбочка з кешем чи гаманець з битками, а потужна економіка з чітким переліком пріоритетів.

Ви готові до перемирʼя, де лінія пройде по Дніпру? І через декілька років почнеться ще кривавіша війна, де наші шанси програти будуть ще вищі, бо замість поту, крові і сліз ми оберемо знову стендап і лавандовий раф. Коли ні, то вимагайте, працюйте, воюйте і перемагайте.

Бо якщо ми програємо, втекти вдасться небагатьом, а вижити зможуть - ще менше.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі