Російське паливо "лізе" в Україну. Але є і перша жертва

Все більше питань до "турецького" дизелю, адже Туреччина – найбільший імпортер російської солярки. Індійське пальне – вже переважно з російської нафти. Євросоюз думає, що з цим робити

Вже є перші обнадійливі результати дії урядової постанови №1147, що спрямована проти імпорту пального сумнівного (читай "болотного") походження. Нагадаю, віднині імпортер має попередньо надати сертифікат походження продукту.

Отже, першою жертвою очікувано став "латвійський" скраплений газ. Він був лідером серед експортерів "мутного" газу, хоча країна не має своєї нафтопереробки та інших виробництв. Між тим, є потужним імпортером російського газу… Немає сумнівів, що "латвійський" газ є саме російським.

Проте святкувати ще зарано. Наприклад, є такий феномен, як казахський газ. Щоправда, Казахстану цей газ ніколи не бачив, бо це продукт давальницької переробки казахської сировини на заводі "Газпрому" в Оренбурзі.

Також підозріло великими лишаються обсяги з Литви. Так, на відміну від латишів там є НПЗ "Орлену" у Мажейкяї, але розрахунки показують, що для експорту в Україну його ресурсу недостатньо.

Проблема виявлення російського палива постала перед всією Європою. Воно шукає будь-які щілини

Ну, й, звісно, Польща. Це найбільший імпортер російського пропан-бутану. Тому бодяжиться він там для подальшого експорту в Україну аж гай шумить! До кінця року ситуація навряд чи зміниться, на жаль… Восени вибори, отже, #неначасі.

Загалом проблема виявлення російського палива постала перед всією Європою. Воно шукає будь-які щілини та можливості залишитись на найжирнючому європейському ринку, звідки його викинули.

Свіжий приклад – іспанський велетень Repsol. Нещодавно компанія лабораторним чином з'ясувала, що купувала в Марокко російське пальне, хоча за документами воно було саудівське…

Все більше питань до "турецького" дизелю, адже Туреччина – найбільший імпортер російської солярки. Індійське пальне – вже переважно з російської нафти. Євросоюз вже думає, що з цим робити.

У будь-якому разі початок є, як є й перші результати. Треба аналізувати та закривати шпану за шпариною.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

01.04.2013 13:33:23Тарас93.72.59.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Всё правильно сказал. Зачёт.

01.04.2013 11:18:25йй91.209.118.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Для того, что бы не попадать в лужи, купите себе ласты, трубку и очки. Ласты как талисман, трубку, чтобы покурить, а очки, чтобы видеть лучше лужи.

01.04.2013 11:04:34Интересующийся188.0.72.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Как можно держать руль параллельно кузову???!!

29.03.2013 15:29:04Кровосиська91.209.176.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Если вы оказались посреди большой лужи, не нужно скиглить, а взять лопату и вычерпать лужу на соседнюю улицу. :p

29.03.2013 13:33:45тут82.193.120.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Задуть монтажной пеной все щели и проемы!

29.03.2013 13:13:26Владимир77.93.60.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Статья для "совсем блондинок".
Лучшебы такие журналюги уголь добывали, дороги ремонтировали....

29.03.2013 13:10:14Мерседес46.200.118.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

"Это чтобы рулевое колесо не выбило из рук" - не надоело перепечатывать учебники 40-ка летней давности, когда усилителей руля небыло...
"а двигатель все равно не заводится и вы стоите в большой луже, то воспользуйтесь стартером" - это кто придумал? Враг?

01.04.2013 13:27:42Тарас93.72.59.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

В правильности 1 и 2 тезисов убеждался неоднократно на собственном опыте.
Мой водительский стаж около 20 лет. Из них около 10 лет по Тюмени.
"Мерседес", если вы ещё что-то не поняли из статьи, спрашивайте ;-)

01.04.2013 13:24:07Тарас93.72.59.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

2. Движение на стартере с заглохшим двигателем - грамотно и правильно. Придумал умный человек. Если машина, к примеру, заглохла на железнодорожном переезде, то, что сидеть и жалеть стартер? Нет! Крутнул и за две секунды уехал с переезда. Так же, если на тяжелой машине заглох посреди многополосной улицы с сильным движением. Сидеть и ждать удар в задницу? Да хоть заставься треугольниками и фонарями, дураков навалом - въедут. А так - крутнул стартер и через четыре секунды уехал с дороги и забрался на тротуар. Если всё время нормально заводишь машину, не перекручиваешь стартер, то от такого экстирима ничего ему не будет. проездишь еще десять лет ноу проблем.

01.04.2013 13:20:02Тарас93.72.59.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

1. Если колесо ухнет в яму и провернется в сторону, то руль будет вращаться с огромной скоростью и его вырвет из рук. Вне зависимости от того есть усилитель руля или нет. Руль просто поворачивается за колесами ровно на столько, на сколько повернулись колеса. И делает это ОЧЕНЬ быстро и резко. Если в этот момент не убрать моментально руки от руля, то минимум будет сильный ушиб пальцев. Если не повезет, то раздробит кость или сустав.

29.03.2013 14:54:04Я88.81.235.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Мерс, для тебя секрет что современные авто с рулевым управлением червячного типа "бьёт" в сторону при каждом наезде на ямку, камень, трещину?!

29.03.2013 13:09:35art89.252.29.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Завітайте до галереї сучасного мистецтво PolyArtGallery.com

29.03.2013 13:09:24Дима193.19.84.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

уберите слово "сосули"!!! сосулька!!!

01.04.2013 13:28:17Тарас93.72.59.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Это сказано для блондинок :)))

29.03.2013 13:05:58Синоптик95.81.44.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Похоже ХАРП (HARP) наказал сей весной Украину основательно.А если и еще смеете бунтовать,то зальют вас дожди и накроют оползни.Власти земные научились управлять силами небесными...