Якщо Шенген припинить існування

Президент Європейської ради заявляє, що на порятунок Шенгену від розвалу (через міграційну кризу) залишилось місяці зо два

Пару місяців тому на мене трохи шикали за фразу, що аби лише до запровадження безвізового режиму з Україною Шенген не припинив своє існування. Ось тепер вже президент Європейської ради заявляє, що на порятунок Шенгену від розвалу (через міграційну кризу) залишилось місяці зо два. Якраз десь в цих же часових рамках може бути прийняте рішення про запровадження безвізового режиму поїздок до Шенгену для громадян України.

Якщо Шенген припинить своє існування? Вірогідність існує. Швидше за все угода не денонсуватиметься, але може відбутися вихід з неї кількох учасників або буде заявлено про обмеження у застосуванні. Це може призвести до того, що у безвізових поїздках українцям буде відмовлено (або питання навіть не розглядатиметься).

Наша держава припиняє дію одностороннього рішення про безвізовий режим для громадян ЄС

Я би в цьому разі заявив, що безвізовий режим для громадян ЄС запроваджувався за умов існування єдиної міграційної політики ЄС. З огляду на те, що країни ЄС так і не виробили єдиної міграційної політики щодо України (Великобританія, Ірландія і, здається, Данія не були учасниками угод навіть про лібералізацію візового режиму з нашою державою), Шенген припинив своє існування. Оскільки це ставить під сумнів наявність консолідованої міграційної політики ЄС, а низка країн-членів ЄС потерпає від напливу мігрантів, що підвищує потенційну міграційну загрозу для України, то наша держава припиняє дію одностороннього рішення про безвізовий режим для громадян ЄС. При цьому запроваджуються симетричні візові вимоги, відповідні до тих, що застосовуються кожною окремою державою ЄС до українських громадян.

Після цього я би негайно розпочав двосторонні переговори з кожною державою-ЄС щодо безвізового характеру поїздок громадян. З кількома країнами ЄС ми достатньо швидко і безпроблемно укладемо такі угоди. З кількома впродовж двох-трьох років. З кількома, можливо, дуже нескоро. Все рівно краще, ніж ніщо...

Паралельно я би запровадив візовий режим з усіма державами-членами ОДКБ (Ташкентського договору)

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

24.03.2010 15:46:28Morgenstern195.189.241.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Два уривки з цієї статті "сидів за український націоналізм" "Він сидів за мужолозтво" Висновок - український націоналізм мужолозтво. А боротьба за свободу - згвалтувати члена ЦК КПСС. Що і потрібно було довести. Ще з часів "козаків-характерників" так воно і було.
22.03.2010 14:14:24Лора95.132.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
По количеству умерших насильственной смертью она была и в самом деле великой.
22.03.2010 13:53:57Роман62.64.98.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Света, и как вы с таким неприятным голосом на радио "Свобода" работаете? И как-то удивительно, но ни педерасты, ни свидомиты(не путать с содомитами, эти лучше) "за часи свободи" ничего великого не создали. И. ИМХО, не создадут. У нас была Великая эпоха ....
19.03.2010 21:36:20Андрій (на 23 та 21)91.145.211.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Просто, наберіть у гуглі: "Вся правда о судимостях Сергея Параджанова". Згоден з 2 (Украина-Россия), не нам його судити чи виправдовувати.
19.03.2010 20:06:362188.43.34.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Что это нас всех Автор на половые переверзии склоняет? Обсуждения и оценку их? Зачем? Здоровое продолжение рода получается традиционным способом. Педерасты размножаются "духовно" - почкованием. Оценка уже была дана тысячи лет назад. Что изменилось? Почему нужно пересмотреть? Педерасты, люди ранимые и не определившиеся в жизни. Мне их жаль, то есть я могу понять их творчество - это всегда надрыв. Но судить их я не возьмусь. Пусть бог рассудит...
19.03.2010 09:43:06Лора95.132.12.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Погоджуюсь з вельмишановним паном Фрейдом. Якщо читати сучасну медичну літературу про підлітковий вік, то там - це норма. Ну хочеться людині все пізнати.
19.03.2010 09:36:22Лора95.132.12.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Так-так. Спочатку щиросердне визнання своєї провини, потім видача спільників. Все як було в ті "щасливі" часи "свободи". Наче під копірку писане.
19.03.2010 08:50:47Доктор Фрейд 62.195.105.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
...Кожна людина бісексуальна. У більшості з нас відхилення від норми дуже незначні, тож їхнi прояви непомітно ані нам, ані тим, що нас оточують...
19.03.2010 07:28:31Катерина178.95.118.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Спасибі за цей уривок. Читала і не могла відмовитись від думки, що "клініка" списана слідчим з підручника кримінальної психіатрії. Я не знаю, що там було насправді, але в ті смутні часи боротьби з інакомислячими усі подібні справи писались ніби однією рукою. Згадаємо хоча би генерала Григоренка.
18.03.2010 20:46:37Андрій - Лорі - 1979.124.166.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Матеріали слідства є в Інтернеті (на жаль, заборонені посилання). Ось під чим підписався Сергій Параджанов: "Я прекрасно понимал и понимаю неправильность и гнусность своего поведения при достижении удовлетворения своей половой страсти в сношениях с мужчинами. Как мог, я боролся с этим ненормальным чувством, женился... Но эта позорная страсть в отношении некоторых возбуждавших меня мужчин иногда становилась сильнее меня, тогда я не мог сдерживаться... Я считаю, что этот порок находится в моих генах от рождения... Братьев у меня не было, я рос и воспитывался вместе с сестрами, невольно разделяя их игры и интересы... Мне было чуть больше 20 лет, когда судьба столкнула меня с опытным профессиональным педерастом Микавой. Он занимал большой пост, был старше меня, воспользовался чувством моей благодарности за помощь в устройстве на учебу в консерваторию, и совратил меня. По его предложению я несколько раз вступал с ним в половые сношения в качестве активной стороны. Потом я нашел в себе силы порвать отношения с Микавой, бросил консерваторию и уехал в Москву. Потом поступил в институт кинематографии и думал, что мой порок никогда больше не проявится..." - з цого уривка видно, що це, псіхічна заразлмва хвороба була "передана" Мікавою. Був такий закон і його було за що ув'язнювати. Людей з такими особливостями, можливо необхідно ізолювати, але не в стандарній в'язниці. А скажімо, в камеру на два місця - на пару з лесбіянкою.