
У РФ загострилася напруга між Кремлем і головою Центрального банку Ельвірою Набіулліною.
Москва тисне на неї через високу ключову процентну ставку, яка наразі становить 21%, йдеться у звіті аналітиків Інституту вивчення війни (ISW). Це найвищий показник із 2003 року.
"За інформацією інсайдерів, у Кремлі звинувачують Центробанк у розкрученні інфляції та планують взяти під контроль його монетарну політику. 23 березня Рахункова палата Ради Федерації ініціювала перевірку політики Центробанку за 2022-2024 роки. Джерела стверджують, що це фактична спроба "атаки" на Набіулліну", - йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ціна нафти Urals впала до мінімуму: Росія на межі економічної кризи
Група лобістів з великого російського бізнесу домагається зниження процентної ставки.
Попри тиск, Центральний банк підвищує ставку на високому рівні, намагаючись стримати інфляцію, яка, за незалежними оцінками, може сягати 20-25%. Це удвічі більше, ніж офіційно заявляє Кремль.
"Путін прагне перевести невдоволення ділових кіл із Кремля на Центробанк, зокрема, особисто на Набіулліну, хоча її політика значною мірою залежить від вказівок згори. Ймовірно, Кремль використовує аудит як інструмент політичного тиску, намагаючись втримати контроль над монетарною політикою в умовах воєнної економіки", - припускають експерти.
За словами аналітиків, така ситуація унеможливлює ефективне стимулювання інфляції та загрожує довгостроковою фінансовою нестабільністю.
Кремль приховує те, наскільки війна в Україні негативно впливає на економіку Росії. Кремль продовжує проводити інформаційну кампанію, ймовірно, спрямовану як на внутрішню, так і на міжнародну аудиторію, яка має на меті приховати ступінь негативного впливу тривалої війни Росії проти України на російську економіку, повідомили в ISW.
Коментарі
Ещё при этом нужно учитывать, куда уходят бюджетные деньги. Если, покупая Электрон (который пока ездит 1 из двух и то с огромными проблемами) за миллион евро, мы осознанно выводим эти деньги из страны (трамвай полностью из импортных компонентов, украинская только сборка), то не стоит и говорить о развитии производства, повышении качества подвижного состава и прочих стандартах.
Чому дурні? Бо бідні. Чому бідні? Бо друні.
Очевидно, автор не сильна в экономической части вопроса. Система тендеров в Украине такова, что производитель обязан изготавливать трамваи за собственные деньги. Для этого компании берут кредиты в банках, стоимость этих кредитов за последние 2 года возросла в 3 раза. Что удивительного в том, что цена вагона выросла в 2,5 раза? Предприятие должно работать себе в убыток? С такими журналистами отечественным производителям и так сложно выживать.
При грамотном подходе, открытом планировании госзаказов и предоставлении льготного кредитования на время кризиса стоимость нового подвижного состава от украинских производителей можно снизить в разы. Но для этого нужно желание, а егоу чиновников не видно. Проще зарабатывать на маршрутках.
Погоджуюсь з тим, що в Києві і взагалі в містах України, трамвай не ремонтується і не розвивається, адже це є частина технологій знищення цього виду транспорту, бо він є небажаним конкурентом для корпорації "Богдан".
Багато в чому з Христиною можна погодитись. І те що неможна купувати багато моделей трамвая, які як виявляється стоять під забором через непристосованості до експлуатації в умовах існуючого колійного господарства.
Але обурює те, що ця з дозволу сказати "експерт" в статті очорняє єдиного українського виробника, що продав Києву вже багато трамваїв, які є лідерами за всіма показниками, на відміну від інших типів трамвайних вагонів закуплених раніше.
З приводу негативного відношення до вітчизняної компанії "Татра-Юг", так це у неї, напевно, спадкове від всім відомого тезки Павлика Морозова, який зрадив….