
У мисливському урочищі Морозівська дача, біля села Гута-Морозівська Дунаєвецького району Хмельниччини, на полюванні застрелили 29-річного Сергія Мужила з Кам"янця-Подільського.
Сергій із батьком і вісьмома чоловіками вранці подалися на полювання.
— Їх привіз мій кум. Він лісник і мисливець, — розповідає місцевий Анатолій Вавшко, 36 років, який живе біля лісу. — Стріляли до обіду разів шість. І після обіду три-чотири рази.
— Чув, що то батько застрелив сина. Одна куля попала в кабана, друга пішла рикошетом. Впольований звір досі там лежить. У нас дичини хватає, — каже 60-річний Олександр Дурач. — Кабан, заєць, косуля. Ті охотніки до того обнагліли, що ходять попід хати. Стріляють. І діла їм немає, що тут люди. Як це сталося, понаїжджали "скора", міліція, криміналісти. Сусід нащитав 21 машину. У тих джипів колеса широченні, а в мене паї попід лісом. Посіяв озимину. Я до них кричу: "Шо ви робите, пшеницю мені потолочите". У ліс нікого не пускали.
До кабанячої туші зголосилися провести чотири місцеві жителі. Кілометра за півтора від села заходимо вглиб чагарника. Чоловіки ведуть ледь помітними стежками. Нарешті — місце полювання. На деревах білим скотчем наклеєні папірці з номерами. Під табличкою N13 у корі дві дірки від шроту. За 5 м лежить туша тварини, окремо голова.
— Казали, що пуля відскочила від кабана і попала хлопцеві в серце, — говорить Богдан Олійник, 20 років. — Кабана вони завалили. Підходять до туші, бачать — одного мисливця немає. Почали гукати, набирати на телефон. По дзвінку його і знайшли. А він мертвий. Думаю, то нещасний случай. Де б батько сина міг застрелити.
Одна куля попала в кабана, друга пішла рикошетом
Лісник 40-річний Анатолій Церклєвич водив мисливців на полювання. Був свідком трагедії.
— Того дня я зброї не брав, — розповідає. — Хоч міг і мав право. Цих людей із Кам"янця-Подільського не знаю. І пострілу не бачив. У міліції мені заборонили щось про це розказувати. Можу сказати одне: у хлопця вистрілив не батько. Це був нещасний випадок.
— Я по вхідному отвору зрозумів, що дробина попала в серце, — говорить Віктор Федоришин, 40 років, хірург "швидкої" Дунаєвецької райлікарні. — Дав батькові заспокійливе. Він казав, що із сином стояв на одній лінії. Стріляв товариш Сергія. Дріб розсіявся і рикошетом пішов від дерева. Судмедексперт вважає, що смерть була миттєвою.
Міліціонери встановлюють, від чийого пострілу загинув мисливець. По факту вбивства порушили кримінальну справу. Вилучили в учасників пригоди зброю.
У Сергія Мужила залишалася дружина й син.
Коментарі
1Дуже шкода дитинки,мої самі щирі співчуття батькам.Велика біда в родині, киньте політику.Поспівчувайте краще. Вічна ПАМ'ЯТЬ ! Вічний ПОКІЙ!
Ага,а денежки на ремонт продолжайте отдавать на содержание бандеров,что бы ещё больше гибло на дорогах юго-востока.
Боже мій, який ти дурень.На всі західні області виділяється дотацій менш чим на одну Донецьку. Волинська область взагалі не дотаційна.Гроші на дороги так само луплять з нас як і в вас, так само доріг не ремонтують. А за причини ДТП нічого не знаємо,чи то після шиномонтажу п'яного слєсарюги,чи заводський брак. Росіяни там колеса не винайшли, а шпильки перезакалить, чи недозакалить могли. Машина звичайно дрянь. але не настільки щоб колеса відлітали.Краще помовч йолопе.
Колёса отваливаются из-за страшных ям на дорогах,которые не ремонтируют,отадавая все средства в куев,откуда они отправляются прямиком к бандерам.
Если водителю 8 лет то УКРАВ-тодор нужно садить пожизненно.Водитель не умышленно, и это несчастный случай. А эти преднамеренно не делают дороги, что колеса отпадают и группой лиц по предварительному сговору.ТАК ЧТО УКРАВ тодор пожизненно.
Газели давно производятся в Украине. И хорошо закрученное колесо не оторвется. Удивительные люди живут в этой стране - дети гибнут под открученными колесами, а виновны граждане соседнего государства.!!! Идиоты.
Ну ты виктор и СУКА.
Вікторе, дійсно, деякий час "Газелі" складалися в Україні з імпортованих машино-комплектів в Сімферополі, Кременчуці і Чернігові. Та згодом, "Газпром" (акціонер "Автогазу") заборонив поставки машино-комлектів в Україну став лише постачати їх у зібраному вигляді.
Простіше за все обвинувачувати водія. А хто відповідає за сертифікацію російського автохлама, якому відкрили зелене світло для експорту в Україну? Коли їду по трасі і наздоганяю "Камаз", з острахом намагаюся бути подалі від нього - це машина вбивця. Маю власний досвід експлуатації "Газелі", якість виготовлення просто жахлива, мав випадки відокремлення клеєних гальмівних накладок від колодок, також був обрив болта шарніру задньої ресори. В ідеалі, треба б було ввести обов'язковий регламент технічного обслуговування автомобілів на сертифікованих СТО, як у Німеччині, та враховуючи вітчизняну корупцію, все звелося би лише до здирництва та окозамилювання. А також стан доріг?
Ти йолоп, не більше... До чого тут "сертифікація російського автохлама"???? Чи Крази - абсолютно безпечні для людей????? Яке ти убоге......
Що до "Кразів", якщо є проблеми з якістю автомобілів вітчизняного виробництва, це абсолютно не може бути виправданням для ввезення російського непотребу. Врешті решт, колеса відірвалися від російської "Газелі", а не від "Кразу" і такі випадки, ті хто часто їздить по трасі знають, що не поодинокі.
Тобто, якщо за кермом "російської" газелі був громадянин України, який працює в якісь українській компанії, яка не стежить за технічним станом автомобіля, як і сам водій, якому, м'яко кажучи, насрати - ВИНЕН російський імпортер...... Досвіданья, друже і промий мозок трохи, перед сном, соляркою...
Якщо би Ви, шановний, мали хоч найменше уявлення про технічну причину справи, то знали б, що навіть найвідповідальніший та дисциплінований водій не може передбачити аварійний вихід з ладу (розрив) такої деталі, як шпилька кріплення диску колеса (водій не має можливості та й не зобов'язаний розбирати автівку до деталей, з яких вона складається та обстежувати їх в лабораторних умовах на наявність дефектів, бо це абсурд). Ймовірно, аварія сталося внаслідок або невідповідності марки матеріалу (сталі) виробу, або порушенням технології її виготовлення (зокрема, термообробки). В світовій практиці за такі аварії, за звичай, несе відповідальність (кримінальну і матеріальну) виробник автомобіля.
Для розумово обмеженого пояснюю. Що для імпорту в Україну автомобілі повинні пройти або сертифікацію, або визнається сертифікація країни-виробника. Продукція російського автопрому характеризується тим, що при виготовленні продукції має місце системне відхилення від конструкторської документації та стандартів (особливо це стосується якості виробів з пластмаси та гуми, а також марок сталі у відповідальних вузлах, зокрема таких, як шпилька кріплення диску колеса). Тому імпорт російських автомобілів повинен бути заборонений (росіяни ж обмежують ввезення м'ясо-молочних продуктів з України, внаслідок підозр в невідповідності до нормативів).
До чого тут росіяни??? До цієї статі? А якби на місці газелі була таврія????
До того, що продукція російського автопрому являю загрозу для безпеки громадян. А випуск "Таврії" вже давно припинено.
Да, виновный не водитель, а наш КЛОУН и Азир!!! По наших дорогах можно и самому убиться!
Росийский и китайский хлам нафиг!!!!
епт, водитель при чем? Вы дороги в Кировограде посмотрите и увидите, что ездить там можно только на траках. На кол укравтодор, мудаки мля
Заборонити продаж російського непотребу, різних калин малин і газелей
Полностью согласен и китайского