
Вчора, 1 лютого, головний тренер "Металіста" Мирон Маркевич отримав найбільший подарунок до свого Дня Народження - Виконком Федерації Футболу України призначив його головним тренером національної збірної. В асистенти Мирону Богдановичу члени виконкому дали Юрія Калитвинцева.
Олександр Ярославський був вірний собі та в черговий раз підтвердив, що ніколи і нікуди не збирається відпускати Маркевича: "Мирон Богданович з "Металіста" нікуди не піде. Тільки разом зі мною, а я, ще раз повторюю, нікуди йти не збираюся. Я обіцяв уболівальникам, що не відпущу Маркевича - значить, не відпущу. Тому поставив Виконкому ФФУ категоричну умову, що Мирон Богданович займатиметься збірною тільки на умовах поєднання, залишаючись головним тренером "Металіста".
Як розповів президент ФК "Металіст", члени виконкому ФФУ наполягали на тому, щоб протягом останнього року Мирон Маркевич зосередив увагу винятково на національній збірній. Проте Олександру Владиленовичу вдалося переконати функціонерів ФФУ в тому, що головний тренер "Металіста" знайде правильний баланс між виконанням своїх обов"язків в клубі та збірній.
"Я сказав на засіданні виконкому, що Маркевич завжди буде головним тренером "Металіста". Але при цьому, якщо інтереси України вимагають, щоб протягом якогось періоду часу він більше уваги приділяв збірній, я це зрозумію, і наш клуб від цього не постраждає. Доводити це мені довелося хвилин двадцять. Але, незважаючи на це, приємно, що до виборів головного тренера збірної підійшли не формально, а дуже відповідально" - поділився враженнями Олександр Ярославський.
До речі, одним з найважливіших аргументів на користь призначення Мирона Богдановича, за словами президента ФК "Металіст", стали харківські вболівальники:
"З сьогоднішнього дня "Металіст" стає базовою командою збірної. На нашій базі збірна тренуватиметься, на нашому стадіоні - грати товариські матчі. Багато в чому це відбулося завдяки тій підтримці, яку надають "Металістові" харківські вболівальники.
Як було сказано на виконкомі, тепер можна бути впевненими, що навіть на відкритих тренуваннях збірної буде більше глядачів, ніж на деяких матчах Прем"єр-ліги.
Тому я хочу сказати величезне спасибі вболівальникам "Металіста", завдяки яким збірна тепер "житиме" в Харкові. А у наших футболістів з"явиться сильний стимул грати так, щоб потрапити в головну команду країни".
Прес-служба ФК "Металіст"
Коментарі
Какие 2 часа? Сутки скоростной не ходил. Чистить никто и не пытался!
Держитесь соседи - у нас такое же было на прошлой неделе. Все стояли в пробках, много ДТП, а вот армия поначалу не помогала - бо наш батька был в московии - а без яго и ни дуты и ни сюды)) сами друг другу помогали кто чем мог и начлегом и бензином
А на счёт "невежды" - так я на счёт оскорблений – щедрый, раздаю на право и на лево, становитесь в очередь…
Или я – ТЕБЕ ДОЛЖЕН улыбаться?!
Вежливость – придумали лицемеры!!! А правда – она просто есть такая – какая есть ))
... Если мне нужно будет, выйду и пойду, куда мне нужно. - Не балованный ))
А на счёт "ВЕСНЫ" - то ты на улицу посмотри, в окно… Там всё цветёт и пахнет.
- Такие нежные все стали, что кошмар…
Вчера сел на такси с Борщаговки и на Березняки за 125 грн. Дороговато конечно, но зато спокойно добрался.
Віка, для чистоти досліду, попросіть, нехай капрони натягне, тоді пуде все по чесному
Капець, сидіть, люди, вдома.
1ше відео, біля "Ультрамарину", біля мене...
Від друзів стільки наслухався)) Люди в маршрутках ночують.. дурдом
А в Донецьку +10) круто)
не алекс ты их не любешь ты их обожаешь а ваще власть не любить надо это же не девушка
Знаете, я хоть и не люблю текущую власть, но отлично понимаю, что расчистить такие завалы в один момент просто нереально. Или нужно закупать еще сотни снегоуборочных машин и нанимать столько же людей.
Но по-моему,
понимать тут нечего, нужно делать профилактику а не лечить потом, есть прогнозы гидромецентра, можно было хоть подъемы солью посыпать, утром было ощущения конца света, кто где остановился там и бросил машину...
но по моему, ради 2-3 сильных снегопадов закупать сотни единиц техники и нанимать людей на долгосрочной основе нет смысла. Это десятки миллионов долларов на технику, экипировку, зарплаты и откаты.
Вы представляете сколько нужно техники по всей Украине, чтобы поддерживать дороги в норме?
Просто у нас все на авось держится. Не у всех нормальная резина стоит. Я уже не говорю о цепях в багажнике и лопате.
Добирался вчера домой. Давно такого не было. Дозаправлялся. Синька чмо.