Чемпіон світу за версіями WBA/WBO/IBF у суперважкій вазі британець Тайсон Ф'юрі (25-0, 18 КОs) отримав травму спини, допомагаючи своєму кузена Х'юї готуватися до поєдинку проти Домініка Гуїнна. Однак, Тайсон поспішив запевнити, що проблеми зі здоров'ям ніяк не позначаться на його реванші з Володимиром Кличком (64-4, 54 КОs). Тим більше, що у поєдинку досі немає офіційної дати - переговори сторін тривають.
"Спина зараз болить досить сильно, але це не причина, через яку відкладається реванш. Це все через них, вони продовжують свою переговорну метушню. Справа не в тому, що нам пропонують дати, які нас не влаштовують. Ні дати, нічого іншого нам не пропонують, і тому ми не можемо домовитися. І якщо так триватиме і далі, я просто змушений буду провести бій проти іншого супротивника.
Часу на організацію реваншу вже було більш ніж достатньо - листопад, грудень, січень, лютий, березень... Чотири місяці. А якщо ми говоримо про бій наприкінці червня або початку липня, то я проведу поза рингом вже цілих вісім місяців. Вважаю, вони думають, що я не витримаю і почну саморуйнування, але цього не станеться. Вони розраховують на те, що через це я потовстішаю, і сам собою вибухну, але цього вони не дочекаються. Як тільки стане відома дата, я повернуся в зал і почну працювати.
Насправді, я особливо не хвилююся, буде реванш чи ні. Буде бій, нехай так. Чи не буде бою, ну що ж поробиш. Коли ти чемпіон світу, то тобі все одно, буде той чи інший бій, тому що ти - головний. Володимир старіє день за днем, йому вже 40, а я можу і почекати. Так що мене всі ці зволікання не турбують", - сказав Ф'юрі.




















Коментарі
про туман, тут еще надо посмотреть,... Различают горизонтальную, вертикальную и наклонную видимости... видимость полетная(то,что видит летчик)может быть больше той, что видят диспетчера на земле....они обязаны были рассказать об этом командиру, он принять решение на посадку...короче, зацепиться коандиру есть за что....все зависит от адвокатов и от тех парней, которые пилотом руководили...а они таки руководили!
Перегруз (пассажиры без без билетов) и посадка в сплошной туман недопустимы, вина ложится на диспетчера, давшего добро на посадкуи службу перевозок с командиром лайнера, допустивших проникновение в салон дополнительных пассажиров без оформления за вознаграждение....
Не согласен , "последнее слово " - всегда за пилотом самолета
просто получилось как в авиакатосторфе под Смоленском - ВИПы в самолете давили на пилотов .
В такой ситуации - пилот ОБЯЗАН был повернуть самолет обратно в Одессу, не смотря на ВИПов.
может и не в Одессу, а поближе...но на футбол уже один хрен не успевали
если эта метеовышка предусмотрена проектом-надо судить утверждающую организацию проекта-это как столб посреди автострады...кто -нибудь да налетит...Это тот случай вышел...можно сказать пилоты спасли жизнь пассажирам,что скорость была уже не большая..старый самолет спас жизни..
Пилотом полностью руководит диспетчер! Мой знакомый летел на боевом самолете в Алма Ату а приземлился в Москве! Посадили боевые самолеты! Был удивлен что садят! оказывается лучший друг тогда дежурил , диспетчер,попутал!Так что служба аэропорта не должна была садить самолет в условиях тумана! А разбился оттого что на скорости зацепился за преграду??????? на взлетной полосе! Его туда специально и направили!
Какой идиот поставил там метеовышку?! Вот в чем вопрос!
Разве в туман диспетчер дает разрешение на посадку такого самолета, как Ан-24, или квалификация командира лайнера позволяет производить посадку при сплошном тумане и видимости 10*10 метров?
Решение принимает ком. экипажа. Он за все и отвечает! Такой закон!
диспетчер дает право принимать решение экипажу на взлет и посадку, тогда не нужен диспетчер старта и посадки?
Дуже нагадує випадок у Смоленську, де розбився літак з польським президентом. Але Ан-24 мабуть надійніший літак, бо не так швидко літає, що й є люди які живими залишились.
Так !!! И член у украинцев больше , чем у россиян !
Ну ви і дебіл , у вас в ФСБ всі такі?