субота, 17 лютого 2018 13:41

Запустили чат-бота для клієнтів ЖКГ

Запустили чат-бота для клієнтів ЖКГ
Якщо споживач має запитання до спеціаліста "ЦКС", але не має часу на відвідування центру допоможе чат-бот. Фото: znaj

На сторінці комунального концерну "Центр комунального сервісу" в соціальній мережі Facebook повідомляли про новий спосіб вирішення питань про надання житлово-комунальних послуг у Києві в 2018 році.

Якщо споживач має запитання до спеціаліста "ЦКС", але не має часу на відвідування центру допоможе чат-бот.

У розділі "Залишити питання" користувач може викласти суть проблеми, надати контакті дані для зворотного зв'язку, після чого фахівець у короткий термін розгляне звернення та надасть кваліфіковану відповідь.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали марки телефонів, які можуть шпигувати

"У ритмі постійного навантаження та зайнятості кияни хочуть максимального комфорту у вирішенні питань із комунальної сфери. Ми прагнемо зробити "Центр комунального сервісу" універсальним та корисним для споживачів. Тому чат-бот та всі стаціонарні сервісні центри та онлайн-сервіси "ЦКС" покликані швидко, оперативно та дистанційно надавати нашим споживачам усі відповіді на питання, пов'язані з житлово-комунальними послугами", – говорить Катерина Саркісова, генеральний директор КК "Центр комунального сервісу".

Надалі сервіс вдосконалюватиметься, і всі питання, що стосуватимуться житлово-комунальних послуг, можна буде вирішити через мобільний пристрій.

Щоб скористатися ботом, необхідно зайти на сторінку та обрати опцію "Відправити оповіщення".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хакери знайшли новий спосіб злому комп'ютерів

Керівництво соцмережі Facebook має намір прийняти ряд заходів в сфері інформаційної безпеки, зокрема - збільшити в два рази число фахівців даного профілю.

Зараз ви читаєте новину «Запустили чат-бота для клієнтів ЖКГ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути