пʼятниця, 13 липня 2018 16:46

Назвали смартфони, які найчастіше ламаються

Опублікували рейтинг смартфонів, що найчастіше потрапляють із проблемами до сервісних центрів.

Перелік підготували аналітики компанії Blancco, які займаються безпекою даних, пише litcome.com.

Перше місце рейтингу займають смартфони від Samsung.Вони набрали 27,4% від усіх скарг користувачів. На другому місці опинились пристрої китайської компанії Xiaomi - 14,2% скарг. І трійку лідерів замикають апарати від Motorola з показником 9,6%.

Автор: 24tv.ua
  Рейтинг смартфонів, що найчастіше потрапляють із проблемами до сервісних центрів
Рейтинг смартфонів, що найчастіше потрапляють із проблемами до сервісних центрів

Як стверджують аналітики, найчастіше користувачі пристроїв на Android скаржаться на зниження продуктивності, проблеми з камерою, мікрофоном та заряджанням акумулятора.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Створили бюджетний смартфон, який розпізнає обличчя

Щодо смартфонів, що працюють на iOS, то найпроблемнішою виявилась модель iPhone 6 з показником відмов у 22%. На другому місці - модель iPhone 6s з 16%. А на третьому – iPhone 6s Plus.

Apple - це не лише один з найбільших виробників цифрової техніки сучасного світу, а ще і компанія зі штатом грамотних маркетологів. Цифровий гігант свого часу випустив на ринок iPhone Х і iPhone 8, тобто майже одночасно запропонував голодним покупцям 2 нові телефони.

Зараз ви читаєте новину «Назвали смартфони, які найчастіше ламаються». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути