субота, 28 вересня 2013 16:34

"Налізе на будь-яку голову" - найкреативніша реклама презервативів
48

Фото: Фото: adme.ru

Історії презервативів ось вже більше 400 років. Найстарішим можливим свідоцтвом про презерватив є йогозображення у французькій печері Grotte des Combarelles, зроблене 12-15 тисяч років тому. Воно, очевидно, є найстарішою рекламою цього вдалого виробу.

У наш час реклама презервативів - справа делікатна, і потрібно володіти і тактом, і сміливістю, і спритністю розуму, щоб зробити її видатною, такою, що запам'ятовується і ефективною.

Сьогодні ми пропонуємо вам підбірку найоригінальніших соціальних і комерційних принтів "виробу № 2".

Нагадаємо, 26 вересня починаючи з 2007 року відзначається Всесвітній день контрацепції.

Зараз ви читаєте новину «"Налізе на будь-яку голову" - найкреативніша реклама презервативів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути