Ексклюзиви
четвер, 19 липня 2018 17:50

Дир-дир із СРСР - як радянський автопром рекламував машини за кордоном
21

Радянське автомобільне будування активно розвивалося із 1929 по 1991 рік. З'явилося чимало марок авто популярних і донині: "Волга", "Зіл", "Запорожець", "Жигулі", "Москвич".

Щоправда, у більшості випадків форма і зовнішній вигляд автомобілів - це було суцільне піратство і запозичування із Заходу. Утім це не заважало радянському автопрому рекламувати власні автомобілі за кордоном. Для цього створили низку плакатів. Їх підбірку виклав на Livejournal користувач watermelon83.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Генсек подарував американській школярці самовар і шкатулку

"Я, товариші, їздив колись на "Волзі". Було відчуття, наче пливеш на саморобному плоті бурхливою річкою. Досі не розумію, навіщо там було кермо? Інша справа "Запорожець". Він був комічний. Їздив, але як його заводили! З острахом підходив до нього ззаду і запускав мотор цим жахливим важелем! Двір у цей час ненадовго ставав аеропортом", - написав автор.

Пропонуємо читачам Gazeta.ua переглянути добірку рекламних плакатів радянських автомобілів для закордону:

Задоволені власники "Жигулів" на радянському рекламному плакаті ніби закликають мешканців західних країн купувати це "неперевершене" авто
Фото: www.livejournal.com
Автомобілі марки "Зіл" були дуже популярні в СРСР. Однак так і не стали затребувані закордоном
"Лада" порівнюється із яструбом. В СРСР ніби натякали, що вона така ж швидка і потужна
"Москвич" - в СРСР про нього мріяв ледь не кожен чоловік
Задоволена пара сидить на сходах, поруч із нещодавно придбаним авто

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У столиці знайшли фотоальбоми радянського партизана

Працівники Інституту мовознавства Академії наук УРСР розробляли норми та рекомендації щодо вживання українських слів. З української мови прибирали слова, які указували на її оригінальність та засвідчували відмінність від російської. Казали, що очищають мову від архаїчних, застарілих та штучних елементів і канцеляризмів. Мову вважали зброєю для боротьби проти "націоналістичної архаїзації, примітивізму і відрубності".

Зараз ви читаєте новину «Дир-дир із СРСР - як радянський автопром рекламував машини за кордоном». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути