Ексклюзиви
вівторок, 26 листопада 2019 06:26

Микола Кулеба із синами розбився в аварії

24 листопада близько 13:30 у селі Чабани під Києвом розбився уповноважений президента з прав дитини 47-річний Микола Кулеба із синами 19-річним ­Тимофієм та Єлисеєм, 10 років.

Їхав власною "Тойотою Кемрі". На перехресті зіткнувся з мікроавтобусом "Фольксваґен". Від удару легковик кілька разів обернуло й кинуло на відбійник. Бусом кермував 21-річний житель села Гатне поблизу столиці. Він та Кулеба із синами перебувають у лікарні.

Омбудсмен має струс мозку, закриту черепно-мозкову та травми грудної клітки й живота, переломи ребер з обох боків, забій легень.

— Стан стабілізували. Загрози життю немає, — каже Андрій Строкань, заступник головного лікаря "Феофанії".

Більше постраждали Тимофій та Єлисей. Після удару їх затиснуло в авто, із салону діставали рятувальники. За життя Тимофія борються лікарі в інтенсивному неврологічному відділенні "Феофанії". Він у комі, має закриту черепно-мозкову травму. В Єлисея — перелом тазу, щелепи. Його рятують в "Охматдиті".

Водій вантажного мікроавтобуса — безробітний, за даними поліції. Його забрали до Києво-Святошинської районної лікарні.

За шість годин після аварії Кулеба написав у "Фейсбуку":

"Дякую всім, хто турбується про моє здоров'я та дітей. Я з синами в лікарні. На питання відповім згодом. Найкращою допомогою для нас буде ваша молитва".

Микола Кулеба киянин. Вісім років був начальником Служби у справах дітей Київської міської ради. У грудні 2014-го став уповноваженим президента з прав дітей. Крім Тимофія та Єлисея, із дружиною виховують сина Давида та доньку Лію.

Обставини аварії вивчають поліцейські. Справу відкрили за фактом порушення правил безпеки дорожнього руху. Хто став винуватцем ДТП — не озвучують.

— Слідчі збирають та аналізують відео й фото з місця події. Призначили низку експертиз, — говорить 53-річний Микола Жукович з обласної поліції.

У мережі виклали відео зіткнення з камер спостереження. Видно, як Микола Кулеба виїжджає на перехресті за стоп-лінію, стає попереду двох машин. Рушає на червоний сигнал світлофора. В цей час із правого боку на зелений починають їхати інші автомобілі.

Кулеба вивертає кермо ліворуч, однак зіткнення уникнути не може. Його в правий бік таранить мікроавтобус.

Порушив правила дорожнього руху саме омбудсмен, вважає автогонщик 50-річний Олексій Мочанов.

— Он подъехал к светофору и объехал справа очередь, в которой стояла пара машин. Это возмутительно и не приветствуется водителями. Встал за стоп-линию, светофор не видит, рванул на запрещающий сигнал. Это ДТП — не случайность, — каже Мочанов.

Кулеба не був ­пристебнутий паском безпеки. Це видно на фото після аварії.

— На перехресті треба відкоригувати світлофор, — говорить заступник командира роти Патрульної поліції 27-річний Андрій Куцевич. — Враховуючи щільність транспортного потоку та кількість авто, що їдуть у бік Одеси й повертаються, на цьому перехресті ліворуч дається дуже мало часу для виконання маневру. Це провокує водіїв порушувати правила.

50 дорожніх аварій на перехресті в селі Чабани під Києвом сталося від початку року, за даними громадської організації "Національна платформа безпеки руху". Місцеві з активістами влаштовували акції протесту з вимогою врегулювати рух. ДТП тут стаються через неуважність водіїв, кажуть в Укравтодорі. Обіцяють переглянути роботу світлофорів. Встановити додаткові знаки, а згодом побудувати розв'язку.

Зараз ви читаєте новину «Микола Кулеба із синами розбився в аварії». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути