неділя, 13 травня 2018 07:57

Нерентабельні автобусні маршрути мають оплачувати місцеві ради

Автор: vinnitsa.info
  За неприбуткові маршрути автобусів мають сплачувати місцеві ради
За неприбуткові маршрути автобусів мають сплачувати місцеві ради

Якщо автобусний маршрут збитковий, його має оплачувати місцева рада.

Такої думки голова Вінницької облдержадміністрації Валерій Коровій.

Є два можливі шляхи вирішення цієї проблеми. Перший - тариф, який би давав можливість перевізникам забезпечувати рентабельність своєї роботи. Другий варіант - дотування місцевих органів самоврядування. Тобто громади, яка там проживає, - говорить Валерій Коровій. - Тим більше в напрямку бюджетної децентралізації має фінансові ресурси організувати таке перевезення. У випадку виникнення збитків дофінансовувати ці видатки. Місцеві бюджети базового рівня на рівні конкурентних сіл, селищ за останні три роки зросли втричі. Йдеться навіть про далекі і не досить небагаті села. Дуже часто місцеві громади поводяться так, як звикли за радянських часів, що треба гроші мати і покласти на депозит. А конкретні проблеми не вирішують. Просто там де є господар, проблем з перевезенням людей немає.

Якщо маршрут збитковий, перевізнику мусять дофінансувати його замовники.

"Це зарплата водію та знос автобуса. От наприклад, від траси село знаходиться за 10 кілометрів, де живе 5 чоловік. Зрозуміло, що збитки вже є. Тому сільські ради чи об'єднані громади мусять замовляти і оплачувати послуги перевізника. По іншому не буде. Монетизація має дати поштовх для того, щоб перевізники оновлювали транспорт. Це в першу чергу - безпека. Якщо монетизацію не введуть, то половина транспорту взагалі зупиниться", - говорить перевізник Сергій Кривешко.

Друга причина, чому перевізники не охоче створювати маршрути у малозаселені села, це відсутність хороших доріг.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чиновники взяли 5,5 млн євро кредиту заради електронного квитка

У Вінниці запрацював оперативний диспетчерський центр. Він слідкує за автобусами, які рухаються по усій Вінницькій області та за її межами. В режимі реального часу бачить зупинки автобусів, швидкість руху чи час запізнення від графіку руху.

На мапі видно кожний автобус та інформацію про його перевізника. До системи вже підключили 224 автобусів. Їх облаштували GPS-трекерами. До кінця року стежитимуть за усіма перевізниками.

Зараз ви читаєте новину «Нерентабельні автобусні маршрути мають оплачувати місцеві ради». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути