вівторок, 21 липня 2009 18:17
Світлана Пиркало
Світлана Пиркало
Світлана Пиркало

Пакистанський дядько

 

Асад побачив мене здалеку. Я йшла з роботи, він — на роботу. Він — мій колега з Пакистану, журналіст, який пише мовою урду. Ми давно збиралися вийти на каву, але все щось заважало. Я знаю, Асад має дурну звичку повторювати, що він найрозумніший і найвродливіший у світі. Це жарт, але все одно трохи дратує.

Ми з Асадом переїхали в Лондон в один день. Захід його шокував. Перший рік він постійно цмулив пиво і поплескував мене по плечу. Ніяк не вірив, що може пити й торкатися до жінки на людях. Асад зустрічався із пакистанською дівчиною, але не сподобався батькам. Потім зустрічався з індійкою, але його мусульманська мама не пережила б їхнього шлюбу.

Ми купуємо зелений чай, і я запитую, як його любовне життя зараз. А ніяк, каже. У нього нова мрія: поїхати назад у пакистанське село й працювати в бібліотеці. Поки що в Лондоні він не знайшов нареченої, яка хотіла б жити під Карачі. У Пакистані зараз кепські справи: племінні вожді, Талібан, насильство. Але Асада це не лякає.

Він ніяк не вірив, що може пити й торкатися до жінки на людях

— Життя минає, — каже він. — Ідуть роки, і в житті стаються речі, яких ти раніше навіть не припускав. Я не був на похороні свого дядька. Ти уявляєш собі, що таке дядько, який живе в селі?

Я зізнаюся, що ні. У мене немає дядька, і від пакистанського села я далека.

— Це дядько, який вітає тебе в домі твого діда. Це дядько, який учить тебе простої мудрості, передає тобі традиції, звичаї, не розповідаючи про них, а дотримуючись їх. Який на посиденьках розказує найкращу небилицю й вирощує найсолодші манго. Ось цей дядько в мене помер, а я з ним не приїхав попрощатися.

Асад допиває чай і йде на роботу. Ще трохи, і він повернеться в хату свого діда. І стане сільським дядьком, учителем мудрості, для дітей своєї сестри, які мріють про Лондон.

Зараз ви читаєте новину «Пакистанський дядько». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

13

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

24.03.2010 15:46:28Morgenstern195.189.241.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Два уривки з цієї статті "сидів за український націоналізм" "Він сидів за мужолозтво" Висновок - український націоналізм мужолозтво. А боротьба за свободу - згвалтувати члена ЦК КПСС. Що і потрібно було довести. Ще з часів "козаків-характерників" так воно і було.
22.03.2010 14:14:24Лора95.132.162.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
По количеству умерших насильственной смертью она была и в самом деле великой.
22.03.2010 13:53:57Роман62.64.98.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Света, и как вы с таким неприятным голосом на радио "Свобода" работаете? И как-то удивительно, но ни педерасты, ни свидомиты(не путать с содомитами, эти лучше) "за часи свободи" ничего великого не создали. И. ИМХО, не создадут. У нас была Великая эпоха ....
19.03.2010 21:36:20Андрій (на 23 та 21)91.145.211.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Просто, наберіть у гуглі: "Вся правда о судимостях Сергея Параджанова". Згоден з 2 (Украина-Россия), не нам його судити чи виправдовувати.
19.03.2010 20:06:362188.43.34.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Что это нас всех Автор на половые переверзии склоняет? Обсуждения и оценку их? Зачем? Здоровое продолжение рода получается традиционным способом. Педерасты размножаются "духовно" - почкованием. Оценка уже была дана тысячи лет назад. Что изменилось? Почему нужно пересмотреть? Педерасты, люди ранимые и не определившиеся в жизни. Мне их жаль, то есть я могу понять их творчество - это всегда надрыв. Но судить их я не возьмусь. Пусть бог рассудит...
19.03.2010 09:43:06Лора95.132.12.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Погоджуюсь з вельмишановним паном Фрейдом. Якщо читати сучасну медичну літературу про підлітковий вік, то там - це норма. Ну хочеться людині все пізнати.
19.03.2010 09:36:22Лора95.132.12.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Так-так. Спочатку щиросердне визнання своєї провини, потім видача спільників. Все як було в ті "щасливі" часи "свободи". Наче під копірку писане.
19.03.2010 08:50:47Доктор Фрейд 62.195.105.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
...Кожна людина бісексуальна. У більшості з нас відхилення від норми дуже незначні, тож їхнi прояви непомітно ані нам, ані тим, що нас оточують...
19.03.2010 07:28:31Катерина178.95.118.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Спасибі за цей уривок. Читала і не могла відмовитись від думки, що "клініка" списана слідчим з підручника кримінальної психіатрії. Я не знаю, що там було насправді, але в ті смутні часи боротьби з інакомислячими усі подібні справи писались ніби однією рукою. Згадаємо хоча би генерала Григоренка.
18.03.2010 20:46:37Андрій - Лорі - 1979.124.166.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти
Матеріали слідства є в Інтернеті (на жаль, заборонені посилання). Ось під чим підписався Сергій Параджанов: "Я прекрасно понимал и понимаю неправильность и гнусность своего поведения при достижении удовлетворения своей половой страсти в сношениях с мужчинами. Как мог, я боролся с этим ненормальным чувством, женился... Но эта позорная страсть в отношении некоторых возбуждавших меня мужчин иногда становилась сильнее меня, тогда я не мог сдерживаться... Я считаю, что этот порок находится в моих генах от рождения... Братьев у меня не было, я рос и воспитывался вместе с сестрами, невольно разделяя их игры и интересы... Мне было чуть больше 20 лет, когда судьба столкнула меня с опытным профессиональным педерастом Микавой. Он занимал большой пост, был старше меня, воспользовался чувством моей благодарности за помощь в устройстве на учебу в консерваторию, и совратил меня. По его предложению я несколько раз вступал с ним в половые сношения в качестве активной стороны. Потом я нашел в себе силы порвать отношения с Микавой, бросил консерваторию и уехал в Москву. Потом поступил в институт кинематографии и думал, что мой порок никогда больше не проявится..." - з цого уривка видно, що це, псіхічна заразлмва хвороба була "передана" Мікавою. Був такий закон і його було за що ув'язнювати. Людей з такими особливостями, можливо необхідно ізолювати, але не в стандарній в'язниці. А скажімо, в камеру на два місця - на пару з лесбіянкою.
Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути