Ексклюзиви
понеділок, 19 травня 2025 12:50

Прозорість та відповідальність Брокард: чого очікує український споживач від великих ритейлерів
Позиція

Останнім часом коли клієнти стоять біля полиць з парфумерією чи косметикою, уважно вивчаючи етикетку, вони замислюються не лише про піраміду аромату чи його хімічний склад. Більшість українців нині цікавиться не тільки якістю товару, а й що це за бренд, звідки він. А ще - хто власник магазину, в якому запланована купівля. Адже в нинішніх реаліях всі ми обираємо не просто товар, а громадянську позицію.

Автор: Брокард-Україна
  Більшість українців нині цікавиться не тільки якістю товару, а й хто власник магазину, в якому запланована купівля
Більшість українців нині цікавиться не тільки якістю товару, а й хто власник магазину, в якому запланована купівля

Нові вимоги до великих брендів

Після початку повномасштабного вторгнення українці по-іншому почали дивитися на великі компанії та онлайн-ритейлерів. Нині вже мало бути просто "преміальним". Споживач хоче знати, хто саме стоїть за брендом, де сплачує податки й найважливіше - чи не приховує він російських слідів.

Тож не дивно, що українські покупці, читаючи про парфумерно-косметичного гіганта Брокард відгуки, насамперед шукають, чи немає в компанії зв'язків із Росією. На щастя, в цьому плані Brocard не просто відповідає очікуванням, а задає новий високий стандарт прозорості та відповідальності в сегменті beauty-ритейлу.

Максимальна відкритість - за що українські споживачі цінують Brocard

Brocard - найбільший ритейлер преміальної косметики та парфумерії на українському ринку. Починаючи з 1997 року, відколи розпочалася історія магазину, й донині компанія славиться відкритістю шляхів постачання - лише офіційні дистриб'ютори та світові бренди, які відповідають за якість товару своєю репутацією. Саме тому, купуючи тут, клієнти мають повну впевненість: у флаконі - гарантовано оригінал.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 12 інгредієнтів проти старіння, які дійсно працюють - перевірено наукою

Водночас Брокард не зареєстрований "десь там" і точно не має зв'язків із Росією. Brocard - це український ритейлер із прозорою юридичною структурою. Ось 5 ключових фактів, які підтверджують це:

  1. Брокард-Україна працює виключно в нашій державі - має 66 магазинів у 22 містах.

  2. Компанія належить французькому парфумерному холдингу Philippe Benacin Holding. А кінцевим бенефіціаром українського Брокарду є громадянин Франції Філіп Бенасен - випускник Школи бізнесу Essec, гендиректор компанії Interparfums, один із найвпливовіших гравців на міжнародному ринку парфумерії та косметики.

  3. Брокард не має жодних зв'язків із Росією - ні юридичних, ні комерційних.

  4. Всі бренди, представлені в каталозі ритейлера, офіційні та постачаються напряму.

  5. Компанії довіряє понад 2 млн споживачів, які цінують якість і прозорість у відносинах із продавцем.

Історія успіху Brocard якнайкраще демонструє, що довіра клієнтів не купується. Вона формується роками відкритої роботи, чесного сервісу та повного дотримання зобов'язань перед покупцями.

Брокард - не просто бізнес, а відповідальність перед українцями

Вести бізнес в Україні зараз - це не просто продавати. Це жити разом зі своїми клієнтами в одній реальності, сплачувати податки в одну казну й не вдаватися до подвійних стандартів у питаннях, в яких не може бути компромісів. Саме так працює Brocard. І відповідальність компанії перед українцями проявляється щодня, у звичайній повсякденній роботі.

Майже сім десятків великих магазинів у більшості міст України - це не просто крапки на мапі. Це створені для українців робочі місця та потужна підтримка місцевої економіки. А ще, коли читаєш про Брокард відгуки, розумієш: тут не тільки продають косметику та парфуми, а дбають, щоб кожному клієнту запропонувати щось особливе - якісний товар, чесні ціни, бонусні програми й приємне спілкування.

Сьогодні для українців важлива не лише красива вітрина та гучна реклама, а перш за все довіра до того, хто за ними стоїть. І Брокард своєю відкритістю та відповідальністю щодня доводить, що є брендом, на який можна покладатися.

Зараз ви читаєте новину «Прозорість та відповідальність Брокард: чого очікує український споживач від великих ритейлерів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути