Підбито підсумки роботи українського алкогольного ринку 2008 року. Лідером ринку за підсумками року є ЛГЗ "Хортиця". Це означає, що більшість українців довіряють абсолютній якості.
Підсумки роботи українського ринку алкоголю за 2008-й, відображені в офіційних даних галузевої асоціації, свідчать, що ЛГЗ "Хортиця" — впевнений лідер продажів на алкогольному ринку країни. Це означає, що більшість українців протягом минулого року віддали перевагу продукції "Хортиця", належно оцінивши ідеальне поєднання абсолютної якості й нової, кращої ціни.
Зробивши абсолютну якість продукції своєю ідеологією, ЛГЗ "Хортиця" 2008-го здобув високих результатів! Загальна популярність "Хортиці" пояснюється любов"ю компанії до своїх споживачів. Піклуючись про них, підприємство чітко контролює весь виробничий цикл — від заводського конвеєра до прямого постачання на полиці магазинів. Завдяки цьому продукція заводу користується високою довірою, що підтверджує почесне звання "Вибір року 2008", присуджене "Хортиці" за результатами всеукраїнського опитування споживачів.
Абсолютна якість "Хортиці" в поєднанні з кращою ціною стала основою гучного успіху бренду і на найбільшому в світі ринку алкоголю Російської Федерації. Обсяг продажу бренду в РФ за підсумками 2008-го зріс на 240%. Ще одним підтвердженням абсолютної якості продукції "Хортиця" став тріумф на Дегустаційному конкурсі Міжнародної виставки "Продекспо 2009" в Москві — найпрестижнішого конкурсу алкоголю в Східній Європі. Уже вкотре українська алкогольна галузь довела свій високий рівень, отримавши чимало золотих медалей та зірок. Але саме "Хортиця" серед українських і російських виробників другий рік поспіль отримала найвищу нагороду — Гран-прі "Продекспо 2009". Організатор конкурсу, голова дегустаційної комісії Олександр Зайцев так прокоментував перемогу "Хортиці": "Результати, яких досягає "Хортиця", свідчать про те, що це продукт з ідеальним співвідношенням кращої ціни та абсолютної якості"!
Коментарі