
Жодна влада в Україні не була серйозним гравцем у жоден період часу на інформаційному полі, протистоячи веденню інформаційної війни.
Про це заявила на прес-конференції Діана Дуцик, головний редактор сайту MediaSapiens, заступниця директора Могилянської школи журналістики.
"Ні держава, ні політики не мають права перекладати свої функції на журналістів, – говорить вона. – Позиція держави, а не журналістів є ключовою в таких питаннях, як інформаційні операції. Не журналісти ведуть інформаційні війни. У силу різних обставин, у силу якогось незнання або певної освіти журналіст може стати частиною цих маніпуляцій або спецоперацій, які здійснюють інші держави. Але Україна як держава нічого не робить для того, щоби протистояти цим інформаційним спецопераціям. І цього не робила жодна влада, яка б вона не була хороша чи погана".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Україна ледь-ледь дихає, протидіючи інформаційним війнам проти себе" – Скіпальський
Медіафахівець навела "дуже яскравий конкретний приклад".
"Пінчук, прес-конференція, представляється фільм "Назви моє ім'я", до якого був причетний сам Спілберг і т. д. Усім відомо, що цей фільм знятий про Голокост. Встає журналіст і питає Пінчука на прес-конференції: "А чи не хочете ви зняти схожий фільм про Голодомор?". А Пінчук відповідає йому: "А чому на себе не візьме таке зобов'язання хтось із українських олігархів...". Думаю, тут коментарі зайві", – зауважила Діана Дуцик.
Коментарі
4Ещё при этом нужно учитывать, куда уходят бюджетные деньги. Если, покупая Электрон (который пока ездит 1 из двух и то с огромными проблемами) за миллион евро, мы осознанно выводим эти деньги из страны (трамвай полностью из импортных компонентов, украинская только сборка), то не стоит и говорить о развитии производства, повышении качества подвижного состава и прочих стандартах.
Чому дурні? Бо бідні. Чому бідні? Бо друні.
Очевидно, автор не сильна в экономической части вопроса. Система тендеров в Украине такова, что производитель обязан изготавливать трамваи за собственные деньги. Для этого компании берут кредиты в банках, стоимость этих кредитов за последние 2 года возросла в 3 раза. Что удивительного в том, что цена вагона выросла в 2,5 раза? Предприятие должно работать себе в убыток? С такими журналистами отечественным производителям и так сложно выживать.
При грамотном подходе, открытом планировании госзаказов и предоставлении льготного кредитования на время кризиса стоимость нового подвижного состава от украинских производителей можно снизить в разы. Но для этого нужно желание, а егоу чиновников не видно. Проще зарабатывать на маршрутках.
Погоджуюсь з тим, що в Києві і взагалі в містах України, трамвай не ремонтується і не розвивається, адже це є частина технологій знищення цього виду транспорту, бо він є небажаним конкурентом для корпорації "Богдан".
Багато в чому з Христиною можна погодитись. І те що неможна купувати багато моделей трамвая, які як виявляється стоять під забором через непристосованості до експлуатації в умовах існуючого колійного господарства.
Але обурює те, що ця з дозволу сказати "експерт" в статті очорняє єдиного українського виробника, що продав Києву вже багато трамваїв, які є лідерами за всіма показниками, на відміну від інших типів трамвайних вагонів закуплених раніше.
З приводу негативного відношення до вітчизняної компанії "Татра-Юг", так це у неї, напевно, спадкове від всім відомого тезки Павлика Морозова, який зрадив….