
Відома українська правозахисниця Валентина Теличенко вірить, що український суд побачить факти незаконності рішення Черкаської міської ради щодо дострокового припинення повноважень міського голови Сергія Одарича.
Про це вона розповіла у коментарі Gazeta.ua.
"Це рішення, яке оскаржив Сергій Одарич - незаконне, - говорить адвокат. - Більше того, є не одна, а кілька причин незаконності цього рішення. Тобто кілька підстав, за якими воно має бути скасоване. Я все-таки сподіваюся, що український суд побачить усі ці підстави, бо їх видно неозброєним оком, і скасує це рішення".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Із Федуром у суді ніколи не зустрічалися" - Теличенко про справу Одарича
Водночас Теличенко визнає, що у судовій практиці в Україні бувають різні випадки необ'єктивності.
"Я розумію, що судам можна довіряти, а можна не довіряти. Але нічого, крім судів, немає. Відповідно треба йти і звертатися саме до судів у питаннях, наприклад, про скасування рішень органів, які мають владні повноваження, у тому числі й органів місцевого самоврядування. Сказати, що я зовсім не вірю в суди, я не можу. Бо тоді я би мусила змінити професію і повинна була піти деінде заробляти", - зазначила юрист.
Теличенко, яка представляє сторону позивача, "відставленого" мера Черкас, також розповіла, що на пропозицію Сергія Одарича відгукнулася відразу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Значить, у нас "дєрьмократія" - у Черкасах почався суд у справі екс-мера Одарича
"Тому що я його знаю ще з кінця 80-х. Ще тоді, коли він "Рух" будував і я брала участь трішки у тому процесі. Саму проблему, з якою він власне зіткнувся, я знала ще до того, як Одарич до мене звернувся. Відповідно сумнівів у мене не було", - додала вона.
Нагадаємо, 24 квітня на позачерговому засіданні Черкаської міської ради депутати 40 голосами з 60 проголосували за дострокове припинення повноважень міського голови Сергія Одарича. Згодом "відставлений" мер подав позов у Соснівський районний суд Черкас із вимогою скасувати рішення міськради. Суд мав відбутися 17 травня, однак через неявку сторони відповідача, засідання перенесли на 23 травня.
Коментарі
1Рядовой украинец уже фактически лишился своего конституционного права на общедоступное качественное образование и медицинское обслуживание, на адекватную социальную поддержку в сложной жизненной ситуации. Теперь у него хотят отобрать возможность свободно передвигаться по собственной стране, поскольку регулярные поездки на скоростных поездах будут не по карману для обычного жителя среднего или малого города (о представителях социально незащищенных слоев населения даже говорить не приходится). К тому же многим жителям провинции после ликвидации пассажирских поездов придется добираться до столицы "на перекладных".
Ну что за бред? Это ведь поезд в курортную зону, как он может быть убыточным??? просто хочется всюду Интерсити пустить, и если раньше доехать до Закарпатья стоило 100 грн, то сейчас до Тернополя дороже будет. Правильно, школы и больницы понемногу закрывают, теперь пусть дома сидят. Врут и не краснеют, осточертели уже и куда жаловаться? Оппозицию эти проблемы не волнуют, коммунисты стараются не допускать такого беспредела, но их что-то не спешит никто поддержать. Оппозиция ведь в своей доли с этого всего заинтересована
Укрзализныця - это такая клоака. Совершенно не понятно, как она расходует инвестиции и на что. Вечно отменяет поезда, закупает Б/у Хюндаи, которые всё время ломаются и это называется покращенням?! Необходимо что-то делать с этой Укрзализницей, иначе в скором времени рядовому украинцу дальше чем на велосипеде никуда не уехать будет!
Блін, який зручний був поїзд! Нехай не брешуть вони. Як людям бути? Тепер пересадки, скрізь пересадки. А це, знову ж таки, час...Розірвали шляхи і все... Це що, щоб люди не могли зібратися на противладні мітинги? Розлучити всіх? Вперед до Камяного Віку...
А вы говорите "Руїну подолано"! Рыги уже ввели свои пен. и мед. реформы для того что бы люди не дотягивали до пенсии и таким образом урезали финансирование соц. сфер, теперь им не угодили пассажирские поезда и они решили ликвидировать рейсы. Их заботит только собственная нажива, а на простых людей им плевать, пускай хоть пешком через всю страну ходят.
І знову покращення, це вже не вперше наша влада доводить те шо працюе на олігархію, замість справжнього покращення життя , вони дожимають людей до крайньої бідності. Вже дійшло до того що рядовий українець не може отримати ні медичну допомогу, ні освіту, тепер ще й пішком будемо ходти.
украина - для людей, как говорится. такой удобный поезд был - всегда пользовалась им. видать, не одна я. власть решила поотмывать немного баблишка - все таки интерсити - больше денег позволит заработать ичновникам.
Да уж, снова "покращення"! А этот "Хундай" кто тянуть будет и откуда? Очевидно же, что поезд будет не с Крюковского завода! И опять возвращаемся к старой схеме и корейским паровозам. Бюджетные, они же народные, деньги расходуются не понятно на что, но с явной целью помочь нажиться и без того не обделенным чиновникам, но с ущербом простым гражданам!
интересно, кто привозит хундай. не порошенко ли? тогда понятно, конечно, почему на крюковские поезда у нас денег нету. директор завода пока не в этой банде, что и янык, и порох.
Хюндаї привіз Боря Колесніков - ще той фрукт з ПР. нажив на Євро-2012 на поїздах а на наші поїзди нащо вкладувати гроші коли можна просто вкрасти
Хоть бы слова меняли. Вот в Крыму отменили поезд потому, что только до Джанкоя ехали. а здесь только до Тернополя... Нас с вами за лохов держат и даже не выбирают выражений. Перекроили под себя всю страну. всю оставшуюся экономику и врут, не краснея
все советское наследие уже распродали - теперь нагло лезут в карманы. а из всех политиков следить за оборотом средств предлагают только комми. что сразу дает понять, кто на самом деле чьи интересы отстаивает.
Тут, я про них читал, про Хюндаи эти. Чтобы они могли развить свою огромную скорость, надо, чтобы железнодорожное полотно этому соответствовало, а Вы сами знаете, как оно соответствует. И непонятно, куда идут средства, полученные железной дорогой, потому что подвижной состав не меняется, а железнодорожные пути все больше приходят в негодность.