![Російська "фабрика тролів" змінила стратегію втручання у вибори через соцмережі](https://static.gazeta.ua/img2/cache/preview/890/890300_w_300.jpg?v=0)
Пов'язане з Кремлем "Агентство Інтернет-досліджень", яке ще називають "фабрикою тролів", може бути серед тих, хто намагається в новий спосіб обійти запроваджені Facebook та Twitter заходи з видалення фейкового контенту, створеного для впливу на виборців у США під час президентській кампанії у 2016 році.
"Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони поширюють контент. Таким чином, він не обов'язково фейковий, і це дає їм можливість ховатися за когось іншого", - сказав директор з аналітичного аналізу в FireEye Inc. Джон Хультквіст, пише Bloomberg.
За словами старшого дослідника загроз в Symantec Corp. Кендіда Вуеста, інші хакери зламують комп'ютери і використовують їх для створення великої кількості облікових записів в соціальних мережах, які виглядають, як справжні, а також правдоподібних фоловерів і "лайків" для них.
За словами експертів, поширення створеного іншими контенту, який розколює суспільство, не є новою технікою, проте російські тролі почали в значній мірі використовувати її саме напередодні наступних президентських виборів в США у 2020 році.
Вуест повідомив, що він помітив скорочення кількості випадків створення нового контенту за допомогою фейкових облікових записів з 2017 по 2018 рік і перехід до створення масових фоловерів, яких можна було б використовувати наступного року для поширення певних повідомлень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: СБУ попередила українців про діяльність російських інтернет-тролів
Директор Федерального бюро розслідувань Крістофер Рей днями заявив, що соціальні мережі залишаються основним засобом іноземного впливу на вибори в США.
Коментарі