Ексклюзиви
середа, 03 жовтня 2012 20:15

Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася - експерт

Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася - експерт
Артем Біденко: виборець буде думати над тим, хто з кандидатів, що йому дав. Фото: www.ukrinform.ua

Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася за кого голосуватимуть.

Про це на прес-конференції у Києві сказав експерт з рекламної комунікації Артем Біденко.

"Людей, які не визначилися зі своїм вибором зараз від 35 до 40%. Вони не можуть сказати, за яку вони політичну силу, за яку ідеологію, за кого вони в принципі. Це означає, що свій вибір вони будуть приймати безпосередньо на дільниці. А психологія прийняття рішення щодо голосування за те, що можуть лабораторну моделювати експерти, - наголосив він. - Не зважаючи на те що серед пересічних громадян побутує думка, що "політика - це не важливо, вона мене не стосується", коли люди знаходяться на виборчій дільниці в силу дуже різних причин починають думати про те, що їхнє рішення може на щось вплинути, що це рішення на 5 років вперед".

У такій ситуації виборці, на думку експерта, починають зважувати свої емоційні враження від кандидатів із раціональними.

"Вони починають поєднувати якісь емоційні враження — харизма, образа, любов - із раціональними, намагаються згадати, що цей, чи інший політик раціонального зробив. І саме в цій площині і виступає роль всіх подарунків і вигляді гречки", - підкреслив він.

Біденко зазначив, що насправді виборець не запам'ятовує, хто з кандидатів дав йому "пайок", але такі "подарунки" формують певний раціональний пласт — "що цей кандидат зробив, що він мені дав, що я можу йому дати у відповідь".

"Зараз робота кандидатів в основному ведеться не з лояльними виборцями, які вже визначилися, а саме з цим полотном, яке ще вагається. І саме на нього намагаються вплинути за допомогою рекламних технологій, за допомогою подарунків і всього іншого. Тобто, сформувати поряд з емоціями, які вже сформовані - "Кличко — сильний", "Тимошенко — в тюрмі", "Янукович — президент", - ще й якийсь раціональний пласт", - підкреслив експерт.

Зараз ви читаєте новину «Підкупи та агітація спрямовані на тих виборців, які ще не визначилася - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

03.10.2012 21:56:37Ще 1 експерт46.118.18.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Агітація та підкупи направлені на усіх, давайте не брехати собі і людям.Всі, за думкою політиканів, покупаються та продаються!Найбільшим розачаруванням та підтвердженням для мене став Кличко.Був такий собі гарний боксер, який робив корись Україні, приносив їй "золото".А став продажним та підкупним хлопцем, коли подався до великої політики.А хто мені не вірить, то подивіться самі, хто за ним стоїть та хто грається Віталею, немов лялькою.Серед головних таких бачимо Наливайченка, Пінзеника, Гурвіца, Терехіна - "іржаві рожі" навкруги!Тай сам Кличео не поступається та покупає рейтинги собі у соціологів, щоб "Батьківщіну" нокаутувати.

03.10.2012 20:22:56mamay94.45.138.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

це точно

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути