
Голова парламентської фракції "Слуга народу" Давид Арахамія після початку повномасштабної російської агресії щонайменше чотири рази використовував автомобілі одеського бізнесмена Бориса Кауфмана для перетину державного кордону.
Арахамія пояснив це давньою дружбою з родиною Кауфмана, якого підозрюють у справі щодо заволодіння майном комунального Одеського аеропорту та доходу, який той приніс - 2,5 млрд грн. Про це повідомили Bihus.Info.
У серпні минулого року Арахамія разом із дружиною виїздили з України до Молдови на чорному позашляховику Toyota, що оформлений на дружину Кауфмана.
Поверталися - на бусі Mercedes, який належить компанії, де Кауфман є співвласником. Йдеться, про великого дистриб'ютора тютюнових виробів - фірму "Тедіс Україна".
Цей же Mercedes Арахамія використовував ще два рази - у жовтні 2022-го та у серпні 2023-го, щоб повернутися в Україну з-за кордону.
У коментарі журналістам голова фракції "Слуга народу" підтвердив використання автомобілів Кауфмана. Пояснив це тим, що на своєму авто виїхати за кордон не може - через тоновані вікна.
"Я доїжджаю до Одеси, а потім питаю його: "Дай мені машину, щоб пересікти до Кишинева". Побутова ситуація абсолютно", - заявив Арахамія.
Борис Кауфман - фігурант кримінальних проваджень Національного антикорупційного бюро і Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. У серпні він отримав підозру.
На запитання журналістів про відносини з Арахамією не відповів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Петиція про скасування правок Лозового набрала голоси за годину
Голова фракції заявив, що знайомий із родиною Кауфманів більше 10-ти років. Востаннє, за словами Арахамії, вони бачились в Одесі на дні народженні бізнесмена у листопаді.
На запитання, чи не вбачає Арахамія конфлікт інтересів у дружбі з бізнесменом, який фігурує у кримінальних провадженнях, голова фракції заявив:
"Це ж НАБУ, наскільки я знаю, веде цю справу. Це незалежний орган. Я не думаю, що хтось в країні може сказати, що він має вплив на НАБУ".
"Якщо ви вважаєте, що в цьому є якась велика зрада, то давайте я не буду це робити. Я буду виїжджати, я буду когось іншого зі своїх друзів з Миколаєва просити", - сказав голова фракції "Слуга народу".
Це не вперше журналісти фіксують зв'язки Арахамії із бізнесменами, пише Bihus.Info.
Раніше Арахамія підтверджував, що привів в Офіс президента пов'язаного з олігархами Бориса Баума, якому у 2020-му "віддали курувати гральний бізнес".
За інформацією "Української правди", Арахамія літав на чартерах бізнесменів. Кілька разів під Офісом президента його забирав Mercedes бізнесмена Веміра Давітяна.
Арахамія зустрічався із підсанкційним олігархом Дмитром Фірташем у Відні. Ходив на зустріч до представника "Опозиційної платформи - За життя", нардепа Суто Мамояна, який влаштував неофіційний офіс у столичному ресторані.
Торік у грудні НАБУ затримало Кауфмана і колишнього народного депутата Олександра Боруховича (Грановського) за підозрою у створенні злочинної організації і підкупі чиновників.
Злочинна організація взяла під контроль практично всі питання економічного життя Одеси, повідомили правоохоронці.
У вересні цього року Вищий антикорупційний суд призначив Кауфману арешт із альтернативою застави у 268,4 млн грн, хоча прокурор просив 992,4 млн.
Коментарі
Рядовой украинец уже фактически лишился своего конституционного права на общедоступное качественное образование и медицинское обслуживание, на адекватную социальную поддержку в сложной жизненной ситуации. Теперь у него хотят отобрать возможность свободно передвигаться по собственной стране, поскольку регулярные поездки на скоростных поездах будут не по карману для обычного жителя среднего или малого города (о представителях социально незащищенных слоев населения даже говорить не приходится). К тому же многим жителям провинции после ликвидации пассажирских поездов придется добираться до столицы "на перекладных".
Ну что за бред? Это ведь поезд в курортную зону, как он может быть убыточным??? просто хочется всюду Интерсити пустить, и если раньше доехать до Закарпатья стоило 100 грн, то сейчас до Тернополя дороже будет. Правильно, школы и больницы понемногу закрывают, теперь пусть дома сидят. Врут и не краснеют, осточертели уже и куда жаловаться? Оппозицию эти проблемы не волнуют, коммунисты стараются не допускать такого беспредела, но их что-то не спешит никто поддержать. Оппозиция ведь в своей доли с этого всего заинтересована
Укрзализныця - это такая клоака. Совершенно не понятно, как она расходует инвестиции и на что. Вечно отменяет поезда, закупает Б/у Хюндаи, которые всё время ломаются и это называется покращенням?! Необходимо что-то делать с этой Укрзализницей, иначе в скором времени рядовому украинцу дальше чем на велосипеде никуда не уехать будет!
Блін, який зручний був поїзд! Нехай не брешуть вони. Як людям бути? Тепер пересадки, скрізь пересадки. А це, знову ж таки, час...Розірвали шляхи і все... Це що, щоб люди не могли зібратися на противладні мітинги? Розлучити всіх? Вперед до Камяного Віку...
А вы говорите "Руїну подолано"! Рыги уже ввели свои пен. и мед. реформы для того что бы люди не дотягивали до пенсии и таким образом урезали финансирование соц. сфер, теперь им не угодили пассажирские поезда и они решили ликвидировать рейсы. Их заботит только собственная нажива, а на простых людей им плевать, пускай хоть пешком через всю страну ходят.
І знову покращення, це вже не вперше наша влада доводить те шо працюе на олігархію, замість справжнього покращення життя , вони дожимають людей до крайньої бідності. Вже дійшло до того що рядовий українець не може отримати ні медичну допомогу, ні освіту, тепер ще й пішком будемо ходти.
украина - для людей, как говорится. такой удобный поезд был - всегда пользовалась им. видать, не одна я. власть решила поотмывать немного баблишка - все таки интерсити - больше денег позволит заработать ичновникам.
Да уж, снова "покращення"! А этот "Хундай" кто тянуть будет и откуда? Очевидно же, что поезд будет не с Крюковского завода! И опять возвращаемся к старой схеме и корейским паровозам. Бюджетные, они же народные, деньги расходуются не понятно на что, но с явной целью помочь нажиться и без того не обделенным чиновникам, но с ущербом простым гражданам!
интересно, кто привозит хундай. не порошенко ли? тогда понятно, конечно, почему на крюковские поезда у нас денег нету. директор завода пока не в этой банде, что и янык, и порох.
Хюндаї привіз Боря Колесніков - ще той фрукт з ПР. нажив на Євро-2012 на поїздах а на наші поїзди нащо вкладувати гроші коли можна просто вкрасти
Хоть бы слова меняли. Вот в Крыму отменили поезд потому, что только до Джанкоя ехали. а здесь только до Тернополя... Нас с вами за лохов держат и даже не выбирают выражений. Перекроили под себя всю страну. всю оставшуюся экономику и врут, не краснея
все советское наследие уже распродали - теперь нагло лезут в карманы. а из всех политиков следить за оборотом средств предлагают только комми. что сразу дает понять, кто на самом деле чьи интересы отстаивает.
Тут, я про них читал, про Хюндаи эти. Чтобы они могли развить свою огромную скорость, надо, чтобы железнодорожное полотно этому соответствовало, а Вы сами знаете, как оно соответствует. И непонятно, куда идут средства, полученные железной дорогой, потому что подвижной состав не меняется, а железнодорожные пути все больше приходят в негодность.