
Приватний підприємець майже півтора року перебував у міжнародному розшуку за вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст.271 "Порушення вимог законодавства про охорону праці" Кримінального кодексу України. Перебуваючи в бігах, він постійно змінював не лише міста перебування, а й держави.
Близько півтора року чоловік переховувався, перебуваючи не легально на території Росії, а нещодавно переїхав у Брест, де орендував квартиру. 10 травня поточного року, завдяки спільним діям правоохоронців УМВС України на Придніпровській залізниці і УВС на транспорті МВС Республіки Білорусь цей 35-річний житель Дніпропетровської області був затриманий, пише Україна кримінальна.
В даний час він знаходиться в ізоляторі тимчасового тримання на території Білорусі. Вирішується питання про його екстрадицію. Слідству належить дати правову оцінку діянню підозрюваного і визначити ступінь його провини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Причиною ДТП в Марганці могло стати тоноване скло
Як повідомляє Сегодня, мати 34-річного Іллі Івасенка, власника автобуса, Любов розповіла, що відразу після трагедії на переїзді її син подався в біга закордон.
"Так вчинити йому порадив приятель, який працює в правоохоронних органах. Він сказав, що із сина обов'язково зроблять винуватого", - каже Любов Івасенко і додає, що вона не вважає сина винним в аварії.
"Водій Микола Гречко, який був за кермом злощасного маршруту № 1, був кращим з працюючих на мого сина 12-ти водіїв. У нього за плечима - 36 років водійського стажу, п'ять з яких він возив народного депутата. І син мені говорив, що якби повернути час, він все одно взяв би цю людину на роботу", - розповіла Любов Івасенко.
Нагадаємо, це сталася 12 жовтня 2010 року в Нікопольському районі Дніпропетровської області. Тоді, в результаті зіткнення локомотива сполученням "Кривий Ріг-Запоріжжя" і пасажирського автобуса загинули 45 людей, ще вісім отримали поранення. Водій "Еталону", в якому знаходилися 52 пасажири, виїхавши на залізничний переїзд, на заборонний сигнал семафора теж загинув на місці. В ході слідства було доведено, що власник автобуса порушив правила охорони праці, допустивши водія до роботи за усним договором, без проходження медичного обстеження. Відразу ж, після трагедії злякавшись відповідальності - той зник.
Коментарі
5У нас главное не справедливость ,а козел отпущения и галочка о выполненной работе.
Жалко хлопца
Получается полная несуразица. Виноват власник потому,что не дописал бумажку. А они эта бумажка спасла бы людей? Тогда исходя из этого маразма,то на скамью нужно усадить,главного мента области,как недосмотревшего,с ним всю его команду,за ним мера,потом пера,затем сера........а под конец Президента....короче всех тех, кто контролирует.
Це дуже розумно ОТЖЕ ЯКЩО НАША КРАІНА І ІІ НАРОД В ТАКОМУ ЛАЙНІ ТО ВИНЕН ЛИШЕ.......
А причем тут "власник"?
А якби договір із водієм був би і не усний , а письмовий, що б це змінило???