
— Сім місяців працювала на круїзному лайнері, — розповідає 25-річна Єлизавета Хасвел. Вона родом із Луганської області. Закінчила Харківський університет за спеціальністю "бізнес-управління".
— Контракт отримала через фірму в Одесі, що наймає персонал для круїзних лайнерів. На судно потрапила за півроку. Воно чекало в Саутгемптоні, на півдні Великої Британії. Підписала контракт з американською компанією "Селебріті". Спочатку були двотижневі круїзи західним узбережжям Європи і Канарськими островами. На початку грудня перетинали Атлантичний океан із дводенною зупинкою на Бермудах. Потім — Бостон і Нью-Йорк. Це той самий маршрут, яким плив "Титанік". Далі почалися круїзи по Карибських островах і Мексиці.
Я працювала на барі й офіціанткою. На лайнері познайомилася з майбутнім чоловіком Ґремом. Він — музикант із Британії. Це була саме та любов із першого погляду, про яку знімають фільми й пишуть у книжках. Одружилися в липні торік у Львові. За місяць заробляла 1200–1500 доларів. Європейці дають чайових менше за американців. У США це є частиною культури. Вихідним днем на кораблі вважається той, коли робота починається о 14:00. Повних не існує. Робочий день триває 8–10 годин. Буває і довше, але тоді оплачується більше. Упродовж дня маєш дві перерви. На судні працюють люди з 60 країн світу. Жили по двоє в каюті. Є пральня, хімчистка, міні-лікарня. В усіх працівників оформлені медстраховки, які покривають майже всі витрати.
Корабель "Селебріті Екліпс" — один із найбільших у цієї компанії. Приймає 3000 гостей. Обслуговують його 1200 членів екіпажу, включно з офіцерами й капітаном. Має 16 палуб. Працівникам у вільний час можна відвідувати ресторани, театри, бари й багато інших гостьових зон. Туристи на територію для персоналу не заходять.
Коментарі