Новітній автоматизований комплекс розвідки СН-4003 "Базальт-ЛПР" призначений для визначення координат точок на місцевості почали постачати у війська.
Один з них засвітився у сюжеті Військового телебачення, пише Український мілітарний портал.

Вперше комплекс був представлений в листопаді 2014 року, його розробкою та виробництвом займається державне підприємство "Оризон-Навігація", що входить до складу концерну "Укроборонпром".
Призначений для ведення оптико-електронної розвідки цілей, вимірювання відстані до об'єктів і визначення напрямків до них. Також він автоматично визначає координати свого місця розташування і цілей. Може напряму передавати інформацію каналами зв'язку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні розробили артилерійську систему, яка знищить ворога за 90 секунд
До складу комплексу СН-4003 входять приймач навігаційний, лазерний прилад розвідки та електронний компас. Далекомір визначає відстані в діапазоні від 145 до 20 тис м з точністю до 10 м. а максимальна відстань оптичного виявлення цілей — не менше 10 км.
"Експерти дають позитивну оцінку цьому виробу, позаяк у військах для визначення цілей та вирахування їх місцезнаходження у більшості випадків використовують застарілі засоби. Мінус яких в оперативності та значно більшій витраті часу", - пише портал.
На початку березня у мережу виклали фотографії з випробувань в бойових умовах нового ручного гранатомета "Поршень". Він розроблений в Україні на Південному машинобудівному заводі ім. А.М. Макарова. Робота над цією моделлю розпочалася ще на початку 90-х років минулого століття, проте в свій час зацікавлення в Міноборони не знайшла. Припускають, що оборонне відомство почало проявляти інтерес до цієї розробки та передало у військові частини для його випробування.
Коментарі
Ещё при этом нужно учитывать, куда уходят бюджетные деньги. Если, покупая Электрон (который пока ездит 1 из двух и то с огромными проблемами) за миллион евро, мы осознанно выводим эти деньги из страны (трамвай полностью из импортных компонентов, украинская только сборка), то не стоит и говорить о развитии производства, повышении качества подвижного состава и прочих стандартах.
Чому дурні? Бо бідні. Чому бідні? Бо друні.
Очевидно, автор не сильна в экономической части вопроса. Система тендеров в Украине такова, что производитель обязан изготавливать трамваи за собственные деньги. Для этого компании берут кредиты в банках, стоимость этих кредитов за последние 2 года возросла в 3 раза. Что удивительного в том, что цена вагона выросла в 2,5 раза? Предприятие должно работать себе в убыток? С такими журналистами отечественным производителям и так сложно выживать.
При грамотном подходе, открытом планировании госзаказов и предоставлении льготного кредитования на время кризиса стоимость нового подвижного состава от украинских производителей можно снизить в разы. Но для этого нужно желание, а егоу чиновников не видно. Проще зарабатывать на маршрутках.
Погоджуюсь з тим, що в Києві і взагалі в містах України, трамвай не ремонтується і не розвивається, адже це є частина технологій знищення цього виду транспорту, бо він є небажаним конкурентом для корпорації "Богдан".
Багато в чому з Христиною можна погодитись. І те що неможна купувати багато моделей трамвая, які як виявляється стоять під забором через непристосованості до експлуатації в умовах існуючого колійного господарства.
Але обурює те, що ця з дозволу сказати "експерт" в статті очорняє єдиного українського виробника, що продав Києву вже багато трамваїв, які є лідерами за всіма показниками, на відміну від інших типів трамвайних вагонів закуплених раніше.
З приводу негативного відношення до вітчизняної компанії "Татра-Юг", так це у неї, напевно, спадкове від всім відомого тезки Павлика Морозова, який зрадив….