15 грудня на українському телебачення починається антитютюнова рекламна кампанія. Перший Національний буде транслювати соціальні ролики, які будуть закликати українців з телеекранів кинути палити.
Реклама буде виходити в три етапи до травня 2009 року: 15 грудня - 18 січня, 9 лютого - 15 березня, 6 квітня - 10 травня. Як повідомили у прес-центрі Коаліції громадських організацій За вільну від тютюнового диму Україну, розмістити антитютюнову рекламу погодилися також телеканали у Львові, Запоріжжі та Криму.
Два ролика будуть виходити на Першому Національному в прайм-тайм. У першому з них продемонструють, які саме органи вражає тютюновий дим в організмі людини. В іншому ролику покажуть про вплив диму на здоров"я дітей.
Ці два ролика були створені у Нью-Йорку за замовленням Департаменту з охорони здоров"я міської влади Нью-Йорка, яка безкоштовно передала права на трансляцію роликів в Україні. Як повідомляється, у Нью-Йорку результатом кампанії (яка включала рекламу на радіо і зовнішніх носіях) стало скорочення куріння серед підлітків на 20% з 2005 по 2007 роки. Протягом шести років поширеність куріння у місті зменшилася з 17,6 до 8,5%.
Коаліція громадських організацій За вільну від тютюнового диму Україну повідомляє, що рівень поширеності куріння в Україні один з найвищих у світі - Україна на 11 місці: у країні палить 67% чоловіків і 20% жінок.
Коментарі