пʼятниця, 25 січня 2013 01:56

Пілоту Івану Рябоштану "АероСвіт" заборгував три місяці зарплати

Пілоту Івану Рябоштану "АероСвіт" заборгував три місяці зарплати
За словами пілота, послідовність Коломойського була помітною ще набагато раніше. Фото: Анатолій БАБАК

Командир Боїнга-737 Іван Рябоштан, 50 років, який працював у компанії "АероСвіт", змушений шукати нову роботу, маючи за плечима понад 17 тисяч годин нальотів.

Про це він розповів в інтерв'ю Gazeta.ua.

Яка ситуація зараз у вас на роботі?

Немає зараз у нас вильотів. Мусимо виходити на різні акції протесту. Але мені здається, що це вже, як крик душі. Тому що мітингувати треба було йти місяців два-три тому. Тоді ще компанія була трохи живою. А зараз, коли вже її добили, то все марно.

На вашу думку, хто винен у розвалі авіакомпанії?

Послідовність Коломойського була помітною ще набагато раніше. Коли він спочатку прийшов і розвалив компанію "Дніпроавіа". Є такий старий анекдот, коли ковбой забігає в салон і каже: "Налийте, доки не почалося". Налили одну, другу, третю, четверту, а потім питають, хто платитиме за це. А той: "О, почалося". Те ж саме Коломойський, таке враження, що дізнався про цей анекдотик і в такий спосіб розвалив "Дніпроавіа". Опісля він аналогічно збанкрутував дві європейські авіакомпанії. Згодом прийшла черга "ДонбасАеро", а тепер ми. Наступною буде МАУ.

Чи маєте якісь надії на владу у вирішенні проблеми з "АероСвітом"?

Звісно, ні. Прикро, що держава не хоче звертати увагу на всі ці речі, коли знищуються такі кити авіації. Їх убивають, а це, по-перше, багато людей, а по-друге, авіація України й усім на неї наплювати. Перший президент Кравчук колись казав, що авіація Україні не потрібна. Коли він її всю розігнав, і льотчики змушені були просити роботи де завгодно. Я тоді майже 10 років Африкою поневірявся, доки повернувся додому. Зараз знову розганяють велику армію льотчиків. Та "святе місце порожнім не буває" – на нього прийде хтось інший, скажімо, Росія. Вони займуть це небо, але вже не ми.

Як давно працюєте пілотом? Скільки вам заборгувала компанія?

Літаю з 1985 року. Зараз на Боїнгу-737, раніше на АН-24, АН-32 і АН-36. Загалом маю понад 17 тисяч годин нальотів. Востаннє виходив у рейс 3 січня, коли прилетів із Москви. Компанія заборгувала мені три місяці зарплати, плюс відпускні.

Що плануєте робити надалі? Чи шукатимете нову роботу?

А нема з чого зараз шукати. Є компанія, наприклад, "ЮТеєр", є МАУ. Але я туди принципово не хочу йти. Вони якось не по-людськи вчинили. Почали льотчиків опускати нижче плінтуса, влаштовувати їм там "конкурс краси", що називається. Тобто сьогоднішніх лінійних пілотів вони називають уже не льотчиками, а кажуть їм, щоб заново здавали екзамени і т. д.

Можливо, є варіанти працевлаштування за кордоном?

Так, є ще варіанти шукати на стороні десь за кордоном, скажімо, у Росії. Але прикро, що коли тобі вже 50 років і хотілося б усе-таки, як казав Верещагін, "достойно зустріти старість дома", а не на стороні, як циган там... Однак доводиться зараз знову згадувати колишнє і, як ото 10 років "африками" поневірявся, точно так змушений іти на сторону, за кордон кудись і шукати там роботу.

Нагадаємо, Господарський суд Київської області наприкінці минулого року відкрив провадження у справі про банкрутство компанії "АероСвіт" за заявою самого авіаперевізника. Компанія скасувала десятки рейсів, у результаті чого сотні пасажирів не могли дістатися до пункту призначення.

Днями кількасот бортпровідників, авіатехніків і пілотів "АероСвіту" мітингували біля адміністрації президента, вимагаючи збереження робочих місць, припинення штучного банкрутства авіакомпанії, її незаконної реорганізації й масового скорочення співробітників, а також погашення заборгованості працівникам по заробітній платі.

Зараз ви читаєте новину «Пілоту Івану Рябоштану "АероСвіт" заборгував три місяці зарплати». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

20

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

26.01.2013 14:18:35misyachniy213.111.90.--
  • 2+
  • 0-
  • Відповісти

Коломойский монополізував ринок авіаперевезень, умисно банкротить авіакомпанії, не платить зарплату.
А Свободу внесли в список ворогів євреїв.
Чи не тому що Свобода проти олігархів?

25.01.2013 14:56:37Стюардеса93.74.198.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Хотілося б зауважити для "Місько", що в світі середній вік працівників в авіації набагато вищий ніж у нас. Тут багато факторів: і кращий рівень медичного обслуговування, який дозволяє працівникам довше бути у формі (в прямому і переносному значенні), і відсутність дискримінації людей середнього віку і те, що роботодавець цінує своїх працівників і їх досвід. У нас виробився стереотип про 20-річних стюардес, а в Європі більшість бортпровідниць мають вік 40 років. Це і не дивно, основною функцією екіпажу є забезпечення безпеки на борту і допомога пасажирам, іноді навіть пологи доводиться приймати.

25.01.2013 17:40:05Місько88.135.202.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

для "стюардеса" так задумано, на початку пасажирських перевезень в 1950-60 р. набирали молодих жінок приємної зовнішності, а не 40 річних домогосподарок. Відлітати і прожити 10 років в африці, в спекотному, вологому кліматі, не може не позначитися на здоров'ї, ще й в 50 років.

25.01.2013 18:48:00Стюардеса93.74.198.--
  • 2+
  • 0-
  • Відповісти

До чого тут домогосподарки? Молоді дівчата 20-ти років приємної зовнішності за 20 років стають 40-річними жіночками і літають собі далі, доки здоров"я дозволяє.

25.01.2013 19:14:55Місько88.135.202.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

та літайте собі хоч до пенсії, поки в пасажирів аерофобія не почнеться

25.01.2013 19:17:38Стюардеса93.74.198.--
  • 2+
  • 0-
  • Відповісти

Ну власне до пенсії і літають. А аерофобія починається лише у дурнів, які вважають, що стюардеса - це повітряна офіціантка.

25.01.2013 19:56:01Місько88.135.202.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

хто вона ще, бортпровідниця

25.01.2013 21:03:50Стюардеса93.74.198.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Рятувальник, пожежник, медична допомога.

25.01.2013 13:26:58Алекс93.72.48.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Банкротство "Аэросвита"! Да там отдавать кроме стульев и десятка компьютеров нечего. Все деньги перекачал к себе Коломойский. Вы против него дело ведите, а не компании

25.01.2013 03:02:12Місько88.135.202.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

50 років звичайно старуватий для льотчика, теорію призабув, медогляд без таблеток не пройде

25.01.2013 20:40:54Олег89.79.217.--
  • 2+
  • 0-
  • Відповісти

Ну да в Україні всі хто старший 30 років то вже глибокі пенсіонери.
Хоча насправді якщо не лазити по нічним клубам і не бухати то можна і в 50 років бути в кращому стані чим в 20.

25.01.2013 13:24:59Алекс93.72.48.--
  • 7+
  • 0-
  • Відповісти

Свидомый ты дегенерат, Миська. Благодаря таким как он,а не Коломойскому, самолета Аэросвита не падают и садятся целыми. Желаю тебе быть пассажиром шумахера 20-летнего

25.01.2013 15:02:59Стюардеса93.74.198.--
  • 6+
  • 0-
  • Відповісти

Незалежно від віку всі пілоти проходять ретельну підготовку в міжнародних центрах і сдають там іспити, результати яких неможливо підробити. Звичайно досвід приходить з віком, а ще для командира важливо мати твердий характер, щоб на нього не могло натиснути керівництво, бо він несе відповідальність за життя пасажирів і членів екіпажу.

27.01.2013 00:52:22Алекс93.72.48.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Сами и написали "опыт + твердость". Не смог надавить Качинский на пилота, тот сел в Ганджи, а не Тбилиси. Пилота выгнал, но остались все живы. Смог надавить на пилота под Смоленском - теперь черти Качинского поджаривают на том свете. Не смог российский пилот послать нафиг руководство, взялся на Ту-154 перепрыгивать грозу. Лег самолет на спину, а все пассажиры, пилоты и стюардессы мелкими кусочками в братскую могилу. Поэтому и пишу, что Миська - дегенерат

27.01.2013 12:36:10Місько88.135.202.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

казьол

27.01.2013 10:13:33Стюардесса93.74.198.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Насчет Мисько согласна, но мне не понравилось ваше замечание про "20-летнего шумахера". В авиации немало примеров. когда командирами становились довольно молодые парни именно потому, что справились в сложной ситуации, когда старший коллега по каким-то причинам не смог. Ваню Рябоштана знаю лично, это хороший человек и опытный пилот.

13.02.2013 19:39:53пилот91.222.114.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

очень похоже на высказывание сотрудников МАУ. барышня, вы не тамошняя? только помните, в этом мире просто так не проходит. и вам будет "счастье" от коломойского

25.01.2013 09:31:32Стюардеса93.74.198.--
  • 6+
  • 0-
  • Відповісти

Цікаво, як він би підзабув теорію, якщо в них курси щороку.

25.01.2013 10:36:13Місько88.135.202.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

ще треба на них вчитись, а не бухати

25.01.2013 02:40:39Yaroslav69.114.6.--
  • 8+
  • 0-
  • Відповісти

shkoda .lyudei, a vse cherez nas z vamy!

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути