
Держустанови Одеси зобов'язали вивішувати копії прапор Перемоги у святкові дні.
Копії Прапора Перемоги в обов'язковому порядку повинні будуть вивішуватися на будівлях Одеської міськради, районних адміністрацій міста, управлінь міськради, загальноосвітніх шкіл, комунальних підприємств і житлових будинків під час святкових заходів, присвячених перемозі у Великій Вітчизняній війні.
Відповідне рішення ухвалили депутати Одеської міськради на сесії у понеділок.
Копії Прапора Перемоги також повинні будуть підніматися на щоглах і флагштоках поряд з прапором України та прапором міста.
Прапори для цих цілей, за словами керівника фракції Партії регіонів в Одеській міськраді Геннадія Труханова, будуть виготовлені за рахунок позабюджетних коштів.
Нагадаємо, 8 травня 2010 року в Одесі на флагштоку перед будівлею Одеської обладміністрації було урочисто піднято прапор Перемоги. Тоді глава Одеської обладміністрації Едуард Матвійчук пообіцяв, що підняття прапора Перемоги стане для Одеси традицією.
Коментарі
7Ещё при этом нужно учитывать, куда уходят бюджетные деньги. Если, покупая Электрон (который пока ездит 1 из двух и то с огромными проблемами) за миллион евро, мы осознанно выводим эти деньги из страны (трамвай полностью из импортных компонентов, украинская только сборка), то не стоит и говорить о развитии производства, повышении качества подвижного состава и прочих стандартах.
Чому дурні? Бо бідні. Чому бідні? Бо друні.
Очевидно, автор не сильна в экономической части вопроса. Система тендеров в Украине такова, что производитель обязан изготавливать трамваи за собственные деньги. Для этого компании берут кредиты в банках, стоимость этих кредитов за последние 2 года возросла в 3 раза. Что удивительного в том, что цена вагона выросла в 2,5 раза? Предприятие должно работать себе в убыток? С такими журналистами отечественным производителям и так сложно выживать.
При грамотном подходе, открытом планировании госзаказов и предоставлении льготного кредитования на время кризиса стоимость нового подвижного состава от украинских производителей можно снизить в разы. Но для этого нужно желание, а егоу чиновников не видно. Проще зарабатывать на маршрутках.
Погоджуюсь з тим, що в Києві і взагалі в містах України, трамвай не ремонтується і не розвивається, адже це є частина технологій знищення цього виду транспорту, бо він є небажаним конкурентом для корпорації "Богдан".
Багато в чому з Христиною можна погодитись. І те що неможна купувати багато моделей трамвая, які як виявляється стоять під забором через непристосованості до експлуатації в умовах існуючого колійного господарства.
Але обурює те, що ця з дозволу сказати "експерт" в статті очорняє єдиного українського виробника, що продав Києву вже багато трамваїв, які є лідерами за всіма показниками, на відміну від інших типів трамвайних вагонів закуплених раніше.
З приводу негативного відношення до вітчизняної компанії "Татра-Юг", так це у неї, напевно, спадкове від всім відомого тезки Павлика Морозова, який зрадив….