
В рамковій угоді міститься стаття, що дозволяє іншим країнам Латинської Америки і Карибського басейну приєднатися до цього інтеграційного проекту, який покликаний стимулювати регіональну торгівлю, "понизити наслідки глобальної кризи капіталізму" для країн ALBA і скоротити їхню залежність від долара. Парагвай, який може стати одним з центрів індустріального та сільськогосподарського розвитку регіону. "ALBA могла б протягнути руку (Парагваю)... Це гігантський потенціал для розвитку сільського господарства, промисловості, гірничорудної справи, який ми могли б використовувати", - сказав він.
Головуючий на саміті президент Венесуели Уго Чавес продемонстрував викарбовану "символічну монету сукре" і подарував її своєму болівійському колезі Ево Моралесу зі словами про те, що той є "справжнім марксистом-ленінцем". Відзначимо, що назва валюти є іспанською абревіатурою слів "Єдина регіональна система взаєморозрахунків". Глава венесуельської держави раніше зіставляв сукре з екю в Європі, який потім був перетворений в євро.
ALBA була створена за ініціативою лідерів Куби та Венесуели Фіделя Кастро та Уго Чавеса в 2004 році на противагу американській ініціативі вільної економічної зони двох Америк. У неї входять Венесуела, Куба, Болівія, Гондурас, Нікарагуа та Домініка. На дванадцятий саміт цієї організації прибули президент Венесуели Уго Чавес, болівійський лідер Ево Моралес, голова Державної ради Куби Рауль Кастро, прем"єр-міністр Співдружності Домініки Рузвельт Скерріт і президент Гондурасу Мануель Селайя. Початковий капітал ALBA складає два мільярди доларів, з яких 85% коштів належать Венесуелі, а решта 15% - Кубі, Болівії та Нікарагуа.
Нагадаємо, що вже в кінці березня 2009 року Чавес виступив на підтримку ідеї президента Росії Дмитра Медведєва створити міжнародну резервну валюту, "яка не залежить від жодної з держав". Раніше Росія в рамках ініціатив до лондонського саміту G20 запропонувала доручити МВФ вивчити можливість створення наднаціональної резервної валюти, а також в обов"язковому порядку диверсифікувати валютну структуру резервів і операцій нацбанків і міжнародних фінансових організацій. Ініціативи Росії стосуються як виходу з нинішньої глобальної фінансово-економічної кризи, так і посткризового упорядження світової фінансової системи. Глава Народного банку Китаю (НБК) Чжоу Сяочуань підтримав російську ініціативу про пошук альтернативної долару валюти. Проте першим про це заявив знаменитий американський інвестор Джордж Сорос, запропонувавши використовувати в якості нової валюти SDR (Special Drawing Rights) - віртуальну грошову одиницю, яка була створена ще в 1969 році і використовується МВФ для міждержавних розрахунків. Вердикт Сороса простий: як резервна валюта долар себе вже вичерпав. Зараз SDR прив"язані до чотирьох валют: долара, євро, британського фунта та японської ієни.
Спеціальну валюту для ЄврАзЕС пропонував створити і президент Казахстану Нурсултан Назарбаєв. Виступаючи напередодні на Другому Астанинському економічному форумі, він запропонував ввести єдину міждержавну безготівкову розрахунково-платіжну одиницю - євраз. Як приклад він привів ситуацію в єврозоні. На його думку, зараз євро є інструментом пограбування менш розвинених країн, що входять в Євросоюз, і це на собі відчули і Польща, і Угорщина.
Ходять чутки, що в США обговорюють перспективу введення нової валюти - Амеро.
За матеріалами РИА "Новости", NEWSinfo
Коментарі
Дуже шкода дитинки,мої самі щирі співчуття батькам.Велика біда в родині, киньте політику.Поспівчувайте краще. Вічна ПАМ'ЯТЬ ! Вічний ПОКІЙ!
Ага,а денежки на ремонт продолжайте отдавать на содержание бандеров,что бы ещё больше гибло на дорогах юго-востока.
Боже мій, який ти дурень.На всі західні області виділяється дотацій менш чим на одну Донецьку. Волинська область взагалі не дотаційна.Гроші на дороги так само луплять з нас як і в вас, так само доріг не ремонтують. А за причини ДТП нічого не знаємо,чи то після шиномонтажу п'яного слєсарюги,чи заводський брак. Росіяни там колеса не винайшли, а шпильки перезакалить, чи недозакалить могли. Машина звичайно дрянь. але не настільки щоб колеса відлітали.Краще помовч йолопе.
Колёса отваливаются из-за страшных ям на дорогах,которые не ремонтируют,отадавая все средства в куев,откуда они отправляются прямиком к бандерам.
Если водителю 8 лет то УКРАВ-тодор нужно садить пожизненно.Водитель не умышленно, и это несчастный случай. А эти преднамеренно не делают дороги, что колеса отпадают и группой лиц по предварительному сговору.ТАК ЧТО УКРАВ тодор пожизненно.
Газели давно производятся в Украине. И хорошо закрученное колесо не оторвется. Удивительные люди живут в этой стране - дети гибнут под открученными колесами, а виновны граждане соседнего государства.!!! Идиоты.
Ну ты виктор и СУКА.
Вікторе, дійсно, деякий час "Газелі" складалися в Україні з імпортованих машино-комплектів в Сімферополі, Кременчуці і Чернігові. Та згодом, "Газпром" (акціонер "Автогазу") заборонив поставки машино-комлектів в Україну став лише постачати їх у зібраному вигляді.
Простіше за все обвинувачувати водія. А хто відповідає за сертифікацію російського автохлама, якому відкрили зелене світло для експорту в Україну? Коли їду по трасі і наздоганяю "Камаз", з острахом намагаюся бути подалі від нього - це машина вбивця. Маю власний досвід експлуатації "Газелі", якість виготовлення просто жахлива, мав випадки відокремлення клеєних гальмівних накладок від колодок, також був обрив болта шарніру задньої ресори. В ідеалі, треба б було ввести обов'язковий регламент технічного обслуговування автомобілів на сертифікованих СТО, як у Німеччині, та враховуючи вітчизняну корупцію, все звелося би лише до здирництва та окозамилювання. А також стан доріг?
Ти йолоп, не більше... До чого тут "сертифікація російського автохлама"???? Чи Крази - абсолютно безпечні для людей????? Яке ти убоге......
Що до "Кразів", якщо є проблеми з якістю автомобілів вітчизняного виробництва, це абсолютно не може бути виправданням для ввезення російського непотребу. Врешті решт, колеса відірвалися від російської "Газелі", а не від "Кразу" і такі випадки, ті хто часто їздить по трасі знають, що не поодинокі.
Тобто, якщо за кермом "російської" газелі був громадянин України, який працює в якісь українській компанії, яка не стежить за технічним станом автомобіля, як і сам водій, якому, м'яко кажучи, насрати - ВИНЕН російський імпортер...... Досвіданья, друже і промий мозок трохи, перед сном, соляркою...
Якщо би Ви, шановний, мали хоч найменше уявлення про технічну причину справи, то знали б, що навіть найвідповідальніший та дисциплінований водій не може передбачити аварійний вихід з ладу (розрив) такої деталі, як шпилька кріплення диску колеса (водій не має можливості та й не зобов'язаний розбирати автівку до деталей, з яких вона складається та обстежувати їх в лабораторних умовах на наявність дефектів, бо це абсурд). Ймовірно, аварія сталося внаслідок або невідповідності марки матеріалу (сталі) виробу, або порушенням технології її виготовлення (зокрема, термообробки). В світовій практиці за такі аварії, за звичай, несе відповідальність (кримінальну і матеріальну) виробник автомобіля.
Для розумово обмеженого пояснюю. Що для імпорту в Україну автомобілі повинні пройти або сертифікацію, або визнається сертифікація країни-виробника. Продукція російського автопрому характеризується тим, що при виготовленні продукції має місце системне відхилення від конструкторської документації та стандартів (особливо це стосується якості виробів з пластмаси та гуми, а також марок сталі у відповідальних вузлах, зокрема таких, як шпилька кріплення диску колеса). Тому імпорт російських автомобілів повинен бути заборонений (росіяни ж обмежують ввезення м'ясо-молочних продуктів з України, внаслідок підозр в невідповідності до нормативів).
До чого тут росіяни??? До цієї статі? А якби на місці газелі була таврія????
До того, що продукція російського автопрому являю загрозу для безпеки громадян. А випуск "Таврії" вже давно припинено.
Да, виновный не водитель, а наш КЛОУН и Азир!!! По наших дорогах можно и самому убиться!
Росийский и китайский хлам нафиг!!!!
епт, водитель при чем? Вы дороги в Кировограде посмотрите и увидите, что ездить там можно только на траках. На кол укравтодор, мудаки мля
Заборонити продаж російського непотребу, різних калин малин і газелей
Полностью согласен и китайского