
За добу ворог 94 рази атакував позиції Сил оборони.
Найбільш активно діє на Покровському напрямку, передає Генштаб ЗСУ.
"На Курщині наші захисники за сьогодні відбили десять атак загарбників, крім того, ворог завдав два авіаційних удари", - йдеться у повідомленні.
Куп'янський напрямок
Ворог двічі атакував позиції Сил оборони поблизу Лозової та Дворічної, обидва боєзіткнення тривають.
Лиманський напрямок
Росіяни не припиняють атакувати у районах населених пунктів Новосергіївка, Зелений Гай, Першотравневе, Макіївка, Зарічне та Терни. З початку доби на цьому напрямку українські воїни відбили дев'ять ворожих атак. Триває ще одне боєзіткнення.
Сіверський напрямок
Три штурми ворог відбили оборонці у районі Білогорівки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росіяни хочуть обійти Покровськ і наблизитися до Дніпропетровської області - ЗМІ
Краматорський напрямок
Окупанти атакували 11 разів у районі Часового Яру та Ступочок. П'ять боєзіткнень тривають дотепер.
Торецький напрямок
Відбулося 12 ворожих атак. Росіяни атакували у районах Білої Гори, Кримського та Торецька. Триває одне боєзіткнення.
Покровський напрямок
Окупанти з початку доби здійснили 40 атак на позиції наших захисників у районах населених пунктів Баранівка, Зелене Поле, Єлизаветівка, Тарасівка, Нова Полтава, Новоторецьке, Лисівка, Мирноград, Зелене, Новий Труд, Покровськ, Шевченко, Удачне, Нововасилівка, Успенівка, Петропавлівка, Новоандріївка, Слов'янка, Срібне, Курахове та Янтарне. Сили оборони відбили 26 атак противника, 14 боєзіткнень тривають.
Новопавлівський напрямок
Загарбники п'ять разів йшли в наступ на позиції українських військ поблизу населених пунктів Розлив, Времівка та Нескучне, десять боєзіткнень тривають до цього часу.
Збройні сили України вперше з моменту широкомасштабного вторгнення РФ можуть мати перевагу над окупантами у використанні танків. Перевага фіксується лише на певних ділянках фронту і досягається завдяки використанню безпілотників, які відганяють російські танки за кілометри від лінії фронту, та змушують діяти тільки з прикритих замаскованих позицій у віддаленні від передової, пише Forbes.
Коментарі
а.д., вернуть тот что был? как думаешь всем охота ездить в составах 70-х годов сборки, которые на ходу рассыпаюся?
..вообще, подобные проекты(типа кампании УЖАС-УЖСК) придумывают люди, которые сами не пользуются результатом своих достижений. там( в х-поезде) много "приятных" мелочей. от цены до отсутствия буфета и кнопки в туалете, которую невозможно найти (многие-не утруждаются). Мораль: или нарисовать красную стрелку людям, или-что лучше- нормальный поезд по адекватной (не самолетной) цене. ещё лучше-вернуть тот, что был...
Товарищ, так может говорить только 80 летний проводник поездов с паровым двигателем, которого по выработки и его и самих поездов уволили с работы.
я бы начал с эксперимента-включить отопление, чтоб больше половины людей в вагоне(сколько б их не было) сняли верхнюю одежду:и места больше-и теплее! а то читаешь про вай-фай и прочие хай-тек-мечты--невольная улыбка. написал раз жалобу, звонят. мол, дайте Ваш адрес. спросил-что изменится? молчат...
Сам потяг схожий на повію, мабуть як і його замовник
её послали
Фиг, чё работать будет - сам был в пршлом году свидетелем поблем с электронным билетом у касс на ЦЕНТРАЛЬНОМ ЖД вокзале Киева: девушку не пустили по нему в вагон, а в кассе её полали, мол, нет возможости проверить подлинность билета!
Навіщо? Вони що їздять? Потрібно посадити тих хто витратив на потяги людські кошти! А то як садити тих хто їм заважає, так це аж бігом. Падлюки!