
Компанія Hyundai принесла вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами корейського виробництва. У повідомленні наголошується, що почалися роботи з ліквідації несправностей, які, в першу чергу, пов'язані зі складними погодними умовами.
Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, з посиланням на листи компанії, направлених на адресу "Укрзалізниці" та "Української залізничної швидкісної компанії", на сьогоднішній день вже впроваджена програма підготовки поїздів Hyundai до зимових умов і протягом останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.
Hyundai також хоче збільшити кількість фахівців: на цьому тижні сім фахівців приєднаються до команди технічного обслуговування.
Крім того, компанія Hyundai Rotem планує наймати більше українських фахівців групи технічного обслуговування в Дарницькому депо.
"Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми в зимовий період, такі як затримки, скасування рейсів", - говориться в прес-релізі міністерства з посиланням на текст листа компанії Hyundai.
Одночасно компанія готова працювати над виявленими недоліками і висловлює впевненість, що разом з фахівцями "Української залізничної швидкісної компанії" всі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.
"Крім того, варто відзначити, що Hyundai була єдиною компанією, яка змогла поставити Україні поїзди у встановлені досить короткі терміни - протягом 18 місяців, для того щоб встигнути до початку проведення в Україні Євро-2012", - зазначено в прес-релізі міністерства .
Коментарі
20Облажались по полной! причем в который раз.
Ясно что этот хлам нужно сбагривать назад узкоглазым, ничего хорошего из него не получится, сколько бы "специалистов" сюда не привезли... Очередной пройоп синегнойных ушлепков, один из бесконечной череды. Ожидать чего-то другого от шапкосрывателей не приходится...
Вякнул раз-специалист,видно по нему. Ты хоть слюну проглоти
Дуже зворушливо звучить останній абзац щодо того, як здорово попрацювали корейці, вклавшися в 18 місяців. Правда, поїзди ламалися і влітку, але ж зробили їх за 18 місяців!.. Ну, як тут не пригадати анекдот: Лікар біля померлого запитує родичів: "Хворий потів перед смертю?" "так, потів"... "Це добре!.." Наші швидкісні поїзди, зроблені вітчизняним Крюківським заводом, чудово бігали, прибували точно за розкладом, хвилину в хвилину. Злочинні корупціонери замість них закупили непотріб, а тепер ще й виправдовуються: воно, звичайно, непотріб, але зроблений точно в строк!.. Ось кого слід за грати відправит! І хто повірить, що цей контракт з корейцями укладено без мільйонних відкатів!..
Почему мы должны быть подопытными кроликами и платить огромные деньги за билет, если мы участвуем в тестировании то они нам должны доплачивать.
квитки не дорогі, купу коштує майже стільки ж як і квиток на цю електричку, от те що вона постійно ламається, то інша справа.
Купе стоит столько же, сколько и этот общий вагон с сидушками как в маршрутке? Ладно, час-другой в таком убожестве можно вытерпеть, но 8-12 часов из Львова-Луганска до Киева - мечта мазохиста...
купу = купе, опечатка.
а кто ответит? кто сядет на нары? на хрена нам нужны были эти поезда? мил. бабла на ветер. я хочу знать кто виноват. набрали брака втридорого. получили откаты и жируют.
Кто оплатит моральный и физический ущерб пассажирам....?????
усунення неполадок треба починати з наших рейок, коли лежатимуть як треба і поїзди досі ламатимуться, тоді можна висувати претензії хюндай.
А причем рельсы к сломавшимся токосъемникам (очевидно, из-за оледенения провода, на которое они не были расчитаны) в одном из случаев (когда окна побило)? видео
+
Єдина адекватна відповідь!
На Хундаю к Покращенням!
спасибо и на этом, надеюсь они все устранят и извинятся больше не придется.
Гнилий базар,літом ці корита ламаються не менше.