
Глава Київміськадміністрації не виключає зміну системи оплати за проїзд для киян.
У столиці склалася непроста ситуація з громадським транспортом, який несе збитки, заявив голова КМДА Олександр Попов, пише "Сегодня".
"У нас дуже складна ситуація з громадським транспортом у тому сенсі, що він працює дійсно збитково. І ми щороку виділяємо "Київпастрасу" понад 300 мільйонів гривень дотацій, щоб забезпечити виплату зарплати. Цьогоріч і збитки метрополітену будуть приблизно на таку ж суму - 300 мільйонів", - зазначив Попов.
Голова столичної адміністрації також не виключив можливість підняття цін за проїзд на громадському транспорті, але зазначив - потрібно як мінімум півтора місяці для того, щоб вирішити дане питання.
"Ми можемо говорити про зміну цін, але переходячи на нову систему оплати. Я маю на увазі, що для жителів Києва, які матимуть тривалі проїзні квитки - наприклад, на рік, півроку чи хоча б на місяць, це буде набагато дешевше, ніж брати один квиток, одноразовий проїзд на один день, - пояснив Попов. - Таким чином, ми захистимо киян, якщо доведеться піднімати ціну".
Попов також відзначив, що якщо і буде підняття цін, то вартість проїзду на громадському транспорті для соціально захищених категорій населення, швидше за все, залишиться незмінною.
Коментарі
105Валил бы ты"защитник",из Киева к чертовой матери, холуй.
19 червня 2012 р. Народне Віче киян ( біля ВР) звільнило О.Попова з посади !!!
Этот урод постоянно орёт что хреново, а порядок навести не хочет, кругом грязь,одни палатки с вонючим пойлом, около ж/д вокзала вообже пройти не возможно, маршрутчики тоже орут что убыточные, а вы попробуйте встать на любой маршрут в Киеве или в пригород по этой же цене, вам бошку оторвут мгновенно, автобусы сожгут.
Палатки с вонючим пойлом, чебуречные и т.п. – отвечают уровню зароботка, по причинам спроса не это (проезжих и приезжих и т.п.). В аэропорту "Борисполь" там же ж нет, "палаток с вонючим пойлом", а как минимум, кафе и рестораны (для буржуйского класса). Если б в этой стране платили зарплаты за работу нормально (а не себе в карман), то и люди могли бы позволять себе чуть больше, и ни так тебе вонять…
Ви подивіться скільки в Києві машин. Машина в наш час вже не настільки засіб пересування, наскільки безглуздий символ статусу. Люди не задумуються над тим, що саме автомобілями ми будуємо катастрофічне майбутнє для наших дітей, у якому вони будуть помирати від раку легенів, астми, серцево-судинних та інших жахливих хвороб через забруднення повітря. Якби ми побачили лабораторні дані повітря, яке ми вдихаємо, то нас просто охопив би жах. Особливо у Києві потрібно надавати перевагу метро (будувати нові лінії), тролейбусам, потрібно модернізувати/закупити нові трамваї і будувати велосипедні доріжки, як у нормальних країнах. Але до цього потрібно розумово дозріти, симптомів чого на Жопові досі не помітно.
А чому Жопов не говорить про те скільки він та його донецька банда вкрали від держави? Нахабність та ненажерливість правлячого криміналу стала очевидною та неприхованою. Чому цей вусатий дядько сам ніколи не користується громадським транспортом? Та тому, що він і гадки не має про те, що таке громадський транспорт. Він - як і представники донецької мафії - жодного уявлення не має про те як простий люд перебивається з дня на день. Цього зрадника - Черновецького №2 потрібно було прогнати у чотири шиї ще тоді, коли він срав на киян під час березневих снігопадів.
пущай повышает. киянам до громадян Бразилії далеко, скушають
Голова попова побуває під усіма видими громадського транспорту
Видно уже мультиван надоел)))
Молодец Попов! Давно пора повышать. В метро--не менее 8-10 грн в один конец. В другом транспорте так: трамвй--4 гр в один конец, в троллейбусе--5 грн, в автобусе--7 грн. Тока так мона будить выйти с кризиса. Пенсионеров конечно не трогать. Хочешь ездить--зарабатывай. За границей никого не ебёт, есть у тя лавэ в кармане или нету. Нету--давай трусцой или на велике. Ща Укражиёть как в раю--2.00 в метро--25 центов--это ж комедия. Причём больше 50% не платит. То же в других видах транспорта. Конечно, народ будить бунтовать, особо в метро. Подымуть цены в 2-3 р везде на проезд. Так шо--вы, хохлы, хтели каритализьму?Посматрите,скока в Греции плотють,альбо у Хранции.Вот то-то.
Иди кипенимаме
Слухай кацапе брехливий. Я вважаю, що з кризи можна вийти тільки тоді, як таких псевдокомуністів як ти, які більше всіх обожнюють накрадені гроші, буде відправлено на виправні роботи (будування автошляхів, залізничиних доріг, саджання лісів тощо) щоб якось компенсувати ту шкоду, яку ви заподіюєте українській державі ось вже 23 роки. А ціни потрібно підвищувати на бензин, і вводити жорсткі податки на роскошні Лексуси, Бентлі, Рендж Ровери, на яких катаються ваші "товариші", збивають невинних людей та роблять на дорогах затори.
Лечись, зашоренный на псевдо. в стране давно рулят дерьмократы и семейные кланы, ты все ревлюциянеров ищешь придурок.
иаков михалыч,жидівська думка Україні не цікава
Свердлов ты шото мало загнул ,как подымать ,то сразу и навсегда ,в метро 100 гривень ,в маршрутках по 200 и тавк далее ,только так Попов и его команда выйдет из кризиса .
Смердлов, пиздуй в свой Ротахуевск - Камсамольск вместе с Поповым. И там аргументированно повышай тарифы.
Так тыж плати людям за их работу, жлобина ты ужравшаяся. Вот люди и зарабатывать будут… Хули ты крыса жмёшься???
Ты вообще в своём уме?! Многие на работу ездят с пересадками, то есть Если метро 10, трамвай 4 и троллейбус 5 гривен (в один конец), то туда и обратно получается около 40 грн. в день на проезд. То есть; где-то 800 грн в месяц на дорогу, при зарплате 1200 грн.
Хлеб (батон) по 3, 50 на каждый день – 105 грн. в месяц. Сигареты 8 грн. пачка – 240 грн. в месяц… Чай + сахар + мыло + зубная паста… где-то 55 грн. Ну и как раз 1200 грн. в притык.
Ну вот и вопрос, а с какого ХУЯ платить им за коммунальные услуги???
А-а -ахаха (( ты бы ещё водяру в свой список добавил. Чего ты куришь, если не в состоянии заплатить за электроэнергию? Чего не идёшь на 2-ю. 3-ю работу? Меньше сиди на сайтах, а работай, и учись!
Виктор:Ты что, умствено отсталый???
Это клиника
Оно из США гадит
Про умственное развитие педорычапоклонника вопрос не стоит---врожденный олигофрен
,как и большинство поклонников ПР.
"Чего не идёшь на 2-ю. 3-ю работу?" - Не знаю, наверное по тому что там места заняты )) )) ))) ))))) ))))))
Виктор - типа Янукович )) "Посоветовал"...
Бросай курить,
Ставай на лыжи,
Здоровьем будешь не обижен ))
Р.S: Я курю уже больше 20-и лет… И тут какой-то урод, мне говорит "бросай курить, - плати ему за электричество"?! - Ну где ж таких дыбилов ещё поискать???
Хто тебе уєпана питає?йТИ СУЧАРА СОРТИРИ НЕГРАМ ЧИСТИТИ І НЕ ВІДКРИВАЙ СВОЄ ГНИЛОЗУБЕ ХАЙЛО.
Правильна, в усём мире беруть за проед в зависимости от длины и времени--пик или нет. В Укре--благо. Поездка стоить одна стабильно хоть посе часу ночи и в 8 утра--25 центов. Тогда как в Н\Йорке стоить поездка кажись 2.50 зелени в один конец. Пощитайте--это скока--20 гривень никак? В один конец, хлопцы. И метро там застранное-зассатое, вонючее, вагоны кошмарные, ТВ мониторов там нету и моделей-на-платформе тоже нету. Хотите цены Вашингтона--пжт: в час пик может доходить до 4 баксов в один конец. * сиречь в день. Не чешутся бейцы?И метро хуже ядерной войны--через раз поезда ломаются, реклама запрещена, мониторов нету как врагов народа--нигде.Эскалаторы не работают,а лифты, что поднимают народ на поверхность--тоже.Вот так,как пел Цой.
ТЫ РАСКАЖИ ЕЩЕ ,КАКАЯ ЗАРПЛАТА В НЬЮ ЕРКЕ
Нельзя сравнивать несопоставимое.
А "2.50 зелени" в Нью-Йорке – это какой процент "%" от труда, от заработной платы жителя Нью-Йорка???
да ты прав надо будет арендную плату для вас покращувачыв поднять чтобы за киевскую трущобу платили как за нью-йоркскую.


И разрешение на работу вам рагулям понаехавшим продавать.
Так разве ж в этом вопрос?! Давайте и у нас будем платить за работу украинца 40 -50 тысяч зелени в год… В чём проблемы???
((:. из этих 40 - 50 тысяч зелени почти всё уходит на затраты. В других странах никто людям квартиры на шару не дарил, и не подарит, а в Советском Союзе подарили. Так что не сравнивай.
Да даунецкий шахтер живет намного лучьше канадского



Ну да. А чтоб была такая зарплата нужно пресечь трудовую миграцию.