




Львів'янин 24-річний Олесь Москальчук створив бренд одягу slow.ly, який дає нове життя несподіваним матеріалам. Зокрема, виготовляють сумки з парашутів, парапланів та вітрил суден.
Унікальний продукт створює за допомогою поєднання залишків виробництва та якісних деталей. Мета проекту - звернути увагу на те, що кожна річ має значно довший життєвий шлях, аніж здається на перший погляд.
"Раніше я був власником магазину стокового одягу для активного відпочинку. Так з'явилася любов до нестандратних та технологічних матеріалів. Зрозумів, що цікаво буде розвивати свій особистий бренд. Надихнувся екологічними проєктами апсайклінгу (створення нових речей зі старих, - Gazeta.ua) і вирішив вирішив спробувати себе в цьому. Батько моєї дівчини займається парапланеризмом і порадив, до кого звернутися за сировиною. Із залишків від виробництва парапланів, ми з командою створили перші 3 види сумок і все, понеслося. Тепер маємо матеріали з вітрил малих суден, вантажних строп, куполів кайтсерфів а також кордури - мійного нейлона, який першочергово розробляли для американської армії", - розповідає він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чіткість ліній і досконалість: майстриня 6 років розписує одяг
Виробництво знаходиться у Львові. Бренд співпрацює з 4 майстернями. Арсенал новинок постійно оновлюється. Одним з перших матеріалів з якого почали випускати стабільні серії є Skytex. З нього виготовляють бананки Babadag Bag, а також рюкзаки Urban Pack та сумки Pokkie Bag, Lima та Yelagiri Bag.
"Цей супер невагомий та міцний нейлон отримуємо з двох різних українських виробництв парапланів. Він прозорий, особливо світлі кольори, тож вміст сумки частково просвічується. Шелестить немов осіннє листя. Білий колір переважно шелестить гучніше, кольорові - менше. Має вологозахищене покриття, а також цікаву структуру - відразу зауважите квадратики, з яких складається матеріал. Таке плетення додає міцності та надійності", - каже засновник бренду.
Тканина не потребує особливого догляду. Бажано прати вручну, в теплій мильній воді, тоді всі властивості матеріалу будуть зберігатися якнайдовше.
"Але не боїться і пральної машинки, лише бажано прати при малих оборотах і користуватися спеціальними гелями. які не пошкодять покриття. Звісно, з часом білий колір здобуває певні затертості, але при акуратному користуванні можна зберегти поверхню чистою доволі довго", - говорить Олесь Москальчук.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як потурбуватися про екологію та перетворити непотріб на гроші
95% продукції бренд продає через інтернет. Ціни на вироби стартують від 350 грн. Сумки коштують в середньому 750 грн. Найдорожчий виріб - рюкзак за 2200 грн. Фаворит серед замовлень - бананки Babadag Bag. Вони продаються найбільше.
"Це - наша перша колекція, і відповідно - найбільш впізнаваний продукт. Вони дуже універсальні - легкі, просторі, можна обрати колір та матеріал на свій смак", - зазначає він.
"Наші клієнти різні - від підлітків до зрілих людей. Це дозволяє реалізовувати різні задуми, адже в кожного покоління свої вимоги і вподобання. Дуже цінуємо наших клієнтів, оскільки люди завжди раді бути дотичними до бренду, поділитися своїми думками щодо того чи іншого виробу, ділитися ідеями, голосувати за улюблений колір. Таке щире і дружнє спілкування найбільше відгукується. Також нас надихає створення спеціальних колекцій зі збором коштів на волонтерські проекти", - додає Москальчук.
Український дизайнер Костя Омеля створив колекцію сорочок з перероблених матеріалів. Сорочки монобренду OMELIA прикрашені стразами та кристалами. Моделі виготовлені у розмірі оверсайз і підійдуть як для чоловіків так і для жінок із різними формами.
Коментарі
Мне лично непонятен смысл Закона об утилизации. Кто кому должен платить? Автовладельцы в казну? Должно быть наоборот! Ведь автовладелец поставляет металлический лом! Современные технологии утилизации даже не предусматривают разборки. Применение прессования в жидкоазотных камерах обращает компактный металл в порошок, из которого извлекаются и попадают в сортировку отдельные сплавы. Это -- не враньё и не моя выдумка. Это -- реальность.
не знаю как там с брухтом но одно знаю точно .теперь вуек в украине поубавится это точно.поедут эуропу покорять им так этого хотелось
вот и жрите
Ефим Хазан - спґавжній українець, патґіот.
Скажітє, а ігдє он пґікупіл автомобільний заводік?
І шо за нєго отдал?
www.kachandr.ru
u
Это отличный сетевой маркетинг, нового поколения. С хорошо продуманным маркетинг планом. Серьезно работающий на просторах интернета. Партнеры этого проекта, с первого же месяца выходят на доход в 1000$, и даже более. Построив свою структуру, наши партнеры начинают получать пассивный доход. Компания поощряет и стимулирует своих дистрибуторов, поездками на лучшие курорты мира.
Есть автобонус - Это компания выплачивает кредит на авто за вас. И сейчас вступила жилищная программа - Это также компания помогает вам выплачивать ипотеку.
Присоединяйся, все серьезно.
Золотые горы! Лохотрон!
youtube.com/watch?v=TPrXinMp7N0
Украина или Малороссия?
За утилізацію автомобілів гроші підуть по карманам Бандюковичам, ОДНОЗНАЧНО!!!
Коли понажираються ці КОЗЛИ?
Если он подпишет этот эакон на выборах нето чтопролетит а выпетит-пенсионер
Фигня - это с утилизационным сбором . Металлолом сам по себе представляет реальную ценность . И от его переработки зарабатывают и выигрывают все . Я понимаю , что завозится что-то , что требует дополнительных государственных расходов на утилизацию , тогда обложите налогом .
Кто в это поверит?Будет как всегда- деньги от сбора просто разворуют с подачки ПР
У нас ведь не работает ни один автозавод...