
Міністерство освіти та науки ввело нову посаду - освітній омбудсмен.
Про це повідомили під час конференції "Нова українська школа: успіхи та виклики першого року впровадження".
"Ця посада для нас дуже важлива. Тим паче у розрізі децентралізації маємо ситуацію, що засновниками, зокрема шкіл і дошкільних закладів виступають органи місцевого самоврядування, – повідомляє міністр освіти і науки України Лілія Гриневич. - Дуже часто вони по-різному сприймають державну політику і втілюють її на місцях. Необхідно, щоб для дітей, незалежно від того, де вони проживають, було забезпечено доступ до якісної освіти".
Освітній омбудсмен матиме зворотну інформацію та захищатиме права всіх учасників освітнього процесу - дітей, вчителів і батьків. Якщо у них виникнуть проблеми, то можуть звертатися до омбудсмена.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Школярі отримають нові учнівські квитки
"Омбудсменом має бути людина, яка дуже добре розуміє, як функціонує освітня реформа. Ця посада вимагає спілкуватися з людьми, слухати заявників і знати, яким чином зарадити їхній проблемі. А ще – співдіяти зі службою якості освіти, Міністерством освіти, органами місцевого самоврядування", – каже Лілія Гриневич.
Згідно з законом, міністр освіти і науки має право призначати на посаду людину, яку вона обере. Проте вирішили провести конкурсний відбір. Наразі конкурс відбувається і розглядаються претенденти, які виявили бажання спробувати сили.
"Ми проведемо конкурс, на початку липня матимемо переможця. Потім відбувається відповідна спецперевірка, згідно з постановою Кабінету міністрів. І коли все буде готове, відбудеться затвердження", – додала очільниця відомства.
У міністерстві припускають, що перший український освітній омбудсмен може приступити до роботи вже у другій половині липня нинішнього року.
Освітній омбудсмен — посадова особа, на яку Кабінетом міністрів України покладається виконання завдань із захисту прав у сфері освіти.
Коментарі
И вообще зачем что то придумывать.Возьмите фольксваген Кадди лонг.Переименуйте ..например Факваген Куды преш скотыняка.Поменяйте значек.его можно просто перевернуть.Електродвигатель можно и наш втюхнуть...Не знал что в Украине еще что то производят.И всеее...Новый украинский электромобиль...
Это аналог росийского электрокара ЕЕ.А нас его назовут Е МОЕ))
Никакой логики в этом автомобиле нет.Посадка низкая(следуя логике)для того что бы машина была устоичивая и аэродинамичная.Зато верх поставили от катафалка.Глядя на внутреннюю отделку ощущение такое что в нем будут ездить только в смокингах и вечерних платьях максимум 2 раза в году.Поклажа ,я так понял,будет на крыше.Про безопасность вообще молчу...недаром его сделали в виде катафалка.Сразу видно что прэктировали его люди ну ооочень далекие от автомобиле строения))
Сразу видно, что комментируют люди ну ооочень далекие от автомобиле строения
Это городское такси, низкая посадка сделана для комфорта пассажиров + можно заходить в полный рост. Про аэродинамику ты полный бред сказал, кузов автомобиля "квадрат", и это не косяк инженеров, это дает больше пространства(гелик меньше крузака, но в салоне он просторней за счет "квадратного" кузова) Это городское! такси которое будет ездить максимум 70км\ч. Предположу что поклажа будет под капотом и и возможно за и под сиденьями
ничого,перший млинець теж був не гарний!
пан Кличко вы превратили столицу в грязное бездорожье особенно в соломянском районе и хотите принимать ЕВРО-не позорьтесь!
Когда эти машины появятьс
я и на наших улицах?!
для отечественного автомобиля нужны квадратные колеса, а не такие катки на низком профиле. Быстрый автомобиль создавать не хотели, а тормозные суппорта окрасили в красный цвет под спорт авто
ну да вместо городского автобуса,придумали корыто для барыг разъезжать по монте карло
Ну норм. А гражданский экипаж будет. я бы для жоповозанья до работы взял. Если ценник конечно не как у Теслы будет