В 2024 році компанії Apple вдалося заробити майже $100 млрд лише на підписках та сервісах.
Про це пише CNBC з посиланням на звіт компанії за четвертий квартал минулого року.
У четвертому кварталі 2024 році дохід Apple у сфері послуг досяг рекордного рівня — $26,3 млрд, що на 14% більше, ніж в аналогічний період минулого року.
Підрозділ сервісів Apple охоплює транзакції в App Store, а також підписки на iCloud, Music, TV+ та інші послуги.
Компанія повідомляє, що загальна кількість активних підписок на її сервіси, включно зі сторонніми додатками в App Store, перевищує $1 млрд.
Apple відзначила швидке зростання сервісів Arcade і Fitness+, а також зростаючу популярність функції Apple Tap to Pay для iPhone, яка використовується для здійснення транзакцій.
Хоча інвестори не запитували безпосередньо про вплив адміністрації Донльда Трампа на доходи Apple, одне з питань стосувалося того, чи можуть нові регуляторні зміни принести компанії користь.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple - лідируючий бренд зі своїми принципами
Фінансовий директор Apple Кеван Парех не став прямо відповідати на це питання, а натомість зазначив, що залученість клієнтів зростає у всіх сервісах, серед усієї клієнтської бази та в різних регіонах світу.
Протягом багатьох років Apple захищається від антимонопольних позовів та інших дій уряду, як у США, так і за кордоном. Основна дискусія була зосереджена на тому, який відсоток Apple має право брати з платежів, які проводяться в App Store.
Минулого року одна з ключових антимонопольних справ нарешті підійшла до кінця, коли Верховний суд США відмовився розглядати апеляцію на рішення Epic-Apple. Це означає, що рішення суду про те, що Apple не є монополістом, залишається в силі.
Втім, Apple все одно має дозволити розробникам додатків перенаправляти користувачів на зовнішні ресурси з App Store.
Більшість нової продукції відомої компанії Apple - це гарант якості і надійності. Виробник успішно реалізує проекти нового формату, впроваджуючи інноваційні рішення. Тому пристрої від Apple настільки популярні і актуальні. Величезні черги в магазинах під час випуску чергової новинки є на то причиною.
Коментарі