"Анвітрейд" завершив постачання дизельного палива для Укрзалізниці за першим формульним контрактом на 20 тис. т. Остаточна ціна контракту становила 523 266 044,60 грн, хоча підписаний він був 12 лютого на загальну суму 572 999 000 грн. Істотна економія коштів Укрзалізниці стала можливою завдяки формульному ціноутворенню.
Нагадаємо, "Анвітрейд" виграла перший формульний тендер Укрзалізниці з ціною 28.846 грн/т, але підписала контракт вже з ціною 26.865 грн/т. Відповідно до формули ціноутворення, з урахуванням низьких котирувань нафти і курсу гривні, на момент підписання контракту ціна знизилася. Це перший випадок в історії державних закупівель України, коли компанія-переможець тендеру виконала договір за ціною значно нижчою, ніж та, що перемогла на тендері. Більш того, згідно з контрактом, остаточна ціна формувалася на момент виписки рознарядки на поставку, і Укрзалізниця зафіксувала ціну на найнижчому піку, що дозволило знизити ціну ще більше.
Нагадаємо, на цьому тижні Укрзалізниця оголосила про відмову трейдера "Август-Пром" (входить в орбіту групи "Трейд Коммодити") від підписання контракту на поставку дизельного палива, і визначила компанію "Оптимусойл" переможцем тендеру на поставку 10 тис. т дизеля. Йдеться про тендер держпідприємства, перемогу в якому 28 грудня 2017 р здобуло ТОВ "Август Пром". Ймовірно, повідомляє Enkorr, відмова від контракту була обумовлена зростанням цін на дизпаливо.
Втім, це може бути остання "формульна" закупівля: завтра Антимонопольний комітет розглядатиме скаргу ТОВ "Зеніт-Склад" на застосування формульного ціноутворення при закупівлі Укрзалізниці. За даними видання "Наші Гроші", "Зеніт-Склад" входить в орбіту групи "Трейд Коммодити", і вже намагався заблокувати застосування формульного ціноутворення, але тоді колегія АМКУ відхилила претензії.
Коментарі