
Фінансовим результатом господарської діяльності Комунального підприємства "Київський метрополітен" за І півріччя 2013 року став збиток у сумі 177,6 млн грн.
Про це повідомила прес-служба підземки.
Таким чином, збиток київського метро зріс на 70,8 млн грн у порівнянні із І кварталом 2013 року (106,8 млн грн).
Доходи Київського метрополітену за І півріччя 2013 року становили 470,1 млн грн.
З них від перевезень пасажирів - 371,6 млн грн; від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) - 8 млн грн; від надання права на тимчасове використання місць під рекламу - 5,8 млн грн; інші (від надання послуг стороннім організаціям, об'єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) - 18,1 млн грн; отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету - 16 млн грн, які перераховано до бюджету Києва (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків - 56,5 млн грн); отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету - 50,6 млн грн (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків - 27,4 млн грн).
Витрати Київського метрополітену за І півріччя 2013 року становили 647,7 млн грн.
З них: на оплату праці - 254,7 млн грн; відрахування до державних та соціальних фондів - 93,6 млн грн; придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо - 26,1 млн грн; електроенергія - 42,8 млн грн; тепло -, водопостачання, паливо, газ - 15,2 млн грн; амортизація - 94,2 млн грн; інші операційні витрати (обов'язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) - 29,3 млн грн; обов'язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди - 4 млн грн; фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів - 75,2 млнгрн, інші витрати - 12,6 млн грн) - 87,8 млн грн.
Нагадаємо, як писали ЗМІ, вартість проїзду у Київському метрополітені планують підвищити приблизно удвічі.
Коментарі
14Падлюки брехливые - совести ни на грамм нет ! : P
Да красти менше треба!!! Коли вже нажруться? Метро в день приносить декілька міліонів доходу,а їм мало. Було убиточне по 50коп і по 2грн також. Зробіть по 5грн, повірте, також буде убиточне. Не тарифи мінять потрібно, а ненажерлеву владу ПРидурків.
Как настолько востребованные услуги могут не приносить дохода? Два варианта — либо тырят, либо идиёты. При нынешней власти у нас вообще все убыточное. Абсолютно все. Производство падает стабильно. Все плохо. Может потому, что рученки у ПР и оппозиции из одного места и это место вместо головы? Кроме как воровать, ничегошеньки и не умеют.
Метро убыточно??? ХА-ХА-ХА.Да у нас весь транспорт убыточный.Пускай больше раздают льготы.Если бы платили все,достаточно было одной гривны.
Меньше тырить надо, а то чуть что сразу повышение, хрен оно перекроет весь ваш дерибан.
Хорошо,чисто теоретически.Поднимают они проезд до 10 грн,якобы на всё-про всё хватает,и метрополитен в шоколаде.НО Я НЕ УВЕРЕН,ЧТО ЭТИ ДЕНЬГИ ПОЙДУТ ПО НАЗНАЧЕНИЮ!!!Это бездонная кормушка и сколько не поднимай проезд-всё равно будут "убыточные".Не вопрос,запускайте городскую электричку по всему городу и будет вам счастье.Метрополитен сам самой отпадет
Розберіться куди гроші діваються, а не з люей кожного разу деріть більше і більше!
Перед подорожанием положена была бы детальная проверка КРУ и поступление доходов от рекламы на счет метрополитена минуя посредников через прямые договора. Кроме того, слишком много тратится на проезд работников на легковом автотранспорте - надо быть проще и ездить метро во все инстранции, а не выбрасывать пальцы и говорить, что в метро-то я не езжу. Велика шишка. Расходы администрации безразмерны - официальные и неофициальные.
Уберите льготы и не нужно поднимать стоимость проезда
А если еще деньги за рекламу добавить на развитие метро, не свое обогащение
Куда попов смотрит.......ежеголдный убыток все больше и больше........а начальник метрополитена все на месте......
А кто ж бандой паровозников кэрувать будет и отдавать бакшишь !???