пʼятниця, 01 січня 2016 11:50

До чого вдаються магазини, аби змусити вас придбати товар на розпродажі
7

Фото: Соломія Наумчук

У столичних магазинах тривають новорічні розпродажі. Аби заробити більше, продавці шукають способи, як затягнути покупця у магазин і заставити його купити одяг, взуття, парфуми чи аксесуари. Про це кореспонденту Gazeta.ua розповів консультант із шопінгу Олексій Сокол.

"За минулий рік було більше розпродажів, ніж за попередні два роки, - говорить консультант із шопінгу. – Для магазинів це перевірений метод притягнення клієнтів. Щойно на прилавках з'явилася нова колекція, на неї уже пропонують знижки від 10 до 15 відсотків. Через місяць одяг чи взуття розпродують дешевше на третину".

Але тут є чимало підводних каменів. Як зауважив Сокол, перед тим як здешевити товар на третину, його ціну піднімають десь на 20 %.

"Продавці-консультанти часто переклеюють цінники. Раз купив светр за 700 гривень. До акції він коштував тисячу. Вдома зняв верхній цінник, а під ним старий. Виявляється, светр ще на початку сезону оцінили у 750 гривень. А коли почалася акція, він подорожчав. Щоб не потрапити на таку наживку, моніторте ціни", - каже Олексій.

За словами шопера, втрачають актуальність акції "3 за ціною 2" або "1+1=3".

"У кризу люди економлять на одязі, - пояснює Олексій. – Якщо ідуть у магазин, то часто за чимось конкретним. Заставити покупця купити три речі і в такий спосіб ніби зекономити - дуже непросто. Це стосується як розпродажів одягу, так і техніки. Тому магазини змінили підхід. Пропонують покупцю дві речі за ціною однієї. Звичайно, вона у ціні повинна бути дорожчою".

Добре прижилася у наш час система накопичування балів на дисконтну картку.

"Українські покупці віддають перевагу карткам різних магазинів. Але якщо раніше вони давали знижки, то зараз служать для накопичування. Наприклад, людина здійснила покупку на 1 тисячу гривень і отримала 200 балів у подарунок. Під час наступного шопінгу може використати ці бали і зекономити на наступній покупці 200 гривень. Щоб не втратити клієнта, магазини також дарують покупцям додаткові бали до свят і на день народження. Це стимулює іменинника зайти у магазин і використати подаровані бали, аби вони не були списані. У такий спосіб часто ми робимо необдумані покупки, без яких могли б обійтися".

Зараз ви читаєте новину «До чого вдаються магазини, аби змусити вас придбати товар на розпродажі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути