Якщо Янукович протягом двох місяців не погодиться на вступ до Митного союзу Росії, Білорусі та Казахстану, на Україну очікують великі торговельні негаразди з північно-східною сусідкою. Преса пише, що такий ультиматум поставив президентові під час останньої особистої зустрічі російський колега Володимир Путін.
Видається цілком правдоподібним. Кремль у спілкуванні з лідером донецьких може дозволити собі мову ультиматумів. І причиною того є сам Янукович.
Збільшенню апетитів та категоричності Москви сприяє угодницька та безвольна політика української влади щодо Росії. Здача Криму російському Чорноморському флоту, відмова від навіть теоретичних перспектив вступу до НАТО, надання всіх можливих преференцій Російській православній церкві, наступ на українську мову, відмова від вирішення питання з ціною газу за допомогою міжнародного суду — очевидно, з точки зору Януковича, все це мало б забезпечити симпатії північного сусіда. Однак результатом стало хіба що відверто зневажливе ставлення до нього. Кремль дивиться на українського президента як на готову задовольнити будь-які забаганки прислугу.
Водночас Янукович позбавив себе дієвих зовнішньополітичних аргументів у відносинах із Росією. Насамперед того ж натовського, на якому так добре грав Леонід Кучма і який спрацьовував. У стосунках із Євросоюзом: замість підписання Угоди про асоціацію — глибока криза з елементами міжнародної ізоляції Януковича. Перспективи зближення з ЄС також були реальним запобіжником, що убезпечував його від брутального тиску з боку Москви. Та прагнення авторитаризму вибило з рук і цей козир.
Зрештою, диктаторський статус глави держави не дозволяє йому послатися на якісь внутрішні перепони у виконанні забаганок Кремля. І в Росії, й на Заході чудово знають, що він може одноособово вирішувати в Україні всі питання — від ув'язнення Тимошенко до русифікації. Тож розповідати про громадську думку, непоступливий парламент чи Конституцію було б смішно.
У результаті Януковича притисли до стінки. Досі він без жодних вагань клав до ніг кремлівських царів усе, чого вони бажали. Але приєднання до Митного союзу або інша форма тісної економічної інтеграції загрожує меті перебування Януковича при владі — невпинному й без будь-яких перешкод збагаченню його, родини, олігархів тощо. Адже Москва отримає значний контроль над українською економікою, ну а подальший перерозподіл найпривабливіших активів на користь росіян може стати лише справою часу.
Коментарі
15Дуже шкода дитинки,мої самі щирі співчуття батькам.Велика біда в родині, киньте політику.Поспівчувайте краще. Вічна ПАМ'ЯТЬ ! Вічний ПОКІЙ!
Ага,а денежки на ремонт продолжайте отдавать на содержание бандеров,что бы ещё больше гибло на дорогах юго-востока.
Боже мій, який ти дурень.На всі західні області виділяється дотацій менш чим на одну Донецьку. Волинська область взагалі не дотаційна.Гроші на дороги так само луплять з нас як і в вас, так само доріг не ремонтують. А за причини ДТП нічого не знаємо,чи то після шиномонтажу п'яного слєсарюги,чи заводський брак. Росіяни там колеса не винайшли, а шпильки перезакалить, чи недозакалить могли. Машина звичайно дрянь. але не настільки щоб колеса відлітали.Краще помовч йолопе.
Колёса отваливаются из-за страшных ям на дорогах,которые не ремонтируют,отадавая все средства в куев,откуда они отправляются прямиком к бандерам.
Если водителю 8 лет то УКРАВ-тодор нужно садить пожизненно.Водитель не умышленно, и это несчастный случай. А эти преднамеренно не делают дороги, что колеса отпадают и группой лиц по предварительному сговору.ТАК ЧТО УКРАВ тодор пожизненно.
Газели давно производятся в Украине. И хорошо закрученное колесо не оторвется. Удивительные люди живут в этой стране - дети гибнут под открученными колесами, а виновны граждане соседнего государства.!!! Идиоты.
Ну ты виктор и СУКА.
Вікторе, дійсно, деякий час "Газелі" складалися в Україні з імпортованих машино-комплектів в Сімферополі, Кременчуці і Чернігові. Та згодом, "Газпром" (акціонер "Автогазу") заборонив поставки машино-комлектів в Україну став лише постачати їх у зібраному вигляді.
Простіше за все обвинувачувати водія. А хто відповідає за сертифікацію російського автохлама, якому відкрили зелене світло для експорту в Україну? Коли їду по трасі і наздоганяю "Камаз", з острахом намагаюся бути подалі від нього - це машина вбивця. Маю власний досвід експлуатації "Газелі", якість виготовлення просто жахлива, мав випадки відокремлення клеєних гальмівних накладок від колодок, також був обрив болта шарніру задньої ресори. В ідеалі, треба б було ввести обов'язковий регламент технічного обслуговування автомобілів на сертифікованих СТО, як у Німеччині, та враховуючи вітчизняну корупцію, все звелося би лише до здирництва та окозамилювання. А також стан доріг?
Ти йолоп, не більше... До чого тут "сертифікація російського автохлама"???? Чи Крази - абсолютно безпечні для людей????? Яке ти убоге......
Що до "Кразів", якщо є проблеми з якістю автомобілів вітчизняного виробництва, це абсолютно не може бути виправданням для ввезення російського непотребу. Врешті решт, колеса відірвалися від російської "Газелі", а не від "Кразу" і такі випадки, ті хто часто їздить по трасі знають, що не поодинокі.
Тобто, якщо за кермом "російської" газелі був громадянин України, який працює в якісь українській компанії, яка не стежить за технічним станом автомобіля, як і сам водій, якому, м'яко кажучи, насрати - ВИНЕН російський імпортер...... Досвіданья, друже і промий мозок трохи, перед сном, соляркою...
Якщо би Ви, шановний, мали хоч найменше уявлення про технічну причину справи, то знали б, що навіть найвідповідальніший та дисциплінований водій не може передбачити аварійний вихід з ладу (розрив) такої деталі, як шпилька кріплення диску колеса (водій не має можливості та й не зобов'язаний розбирати автівку до деталей, з яких вона складається та обстежувати їх в лабораторних умовах на наявність дефектів, бо це абсурд). Ймовірно, аварія сталося внаслідок або невідповідності марки матеріалу (сталі) виробу, або порушенням технології її виготовлення (зокрема, термообробки). В світовій практиці за такі аварії, за звичай, несе відповідальність (кримінальну і матеріальну) виробник автомобіля.
Для розумово обмеженого пояснюю. Що для імпорту в Україну автомобілі повинні пройти або сертифікацію, або визнається сертифікація країни-виробника. Продукція російського автопрому характеризується тим, що при виготовленні продукції має місце системне відхилення від конструкторської документації та стандартів (особливо це стосується якості виробів з пластмаси та гуми, а також марок сталі у відповідальних вузлах, зокрема таких, як шпилька кріплення диску колеса). Тому імпорт російських автомобілів повинен бути заборонений (росіяни ж обмежують ввезення м'ясо-молочних продуктів з України, внаслідок підозр в невідповідності до нормативів).
До чого тут росіяни??? До цієї статі? А якби на місці газелі була таврія????
До того, що продукція російського автопрому являю загрозу для безпеки громадян. А випуск "Таврії" вже давно припинено.
Да, виновный не водитель, а наш КЛОУН и Азир!!! По наших дорогах можно и самому убиться!
Росийский и китайский хлам нафиг!!!!
епт, водитель при чем? Вы дороги в Кировограде посмотрите и увидите, что ездить там можно только на траках. На кол укравтодор, мудаки мля
Заборонити продаж російського непотребу, різних калин малин і газелей
Полностью согласен и китайского