Американська кіноакадемія уклала багаторічну угоду з YouTube, за якою відеоплатформа отримає ексклюзивні глобальні права на трансляцію церемонії вручення премії "Оскар" починаючи з 2029 року.
Про це повідомляє Variety.
Першою церемонією в межах нового контракту стане 101-ше вручення нагород, а сама угода діятиме до 2033 року. До 2028 року включно права на трансляцію залишатимуться у телеканалу ABC, який показував "Оскар" упродовж десятиліть.
Із 2029 року всі ключові події - церемонія нагородження, червона доріжка, закулісний контент та Governors Ball - транслюватимуться наживо та безплатно на YouTube для глядачів у всьому світі. У США трансляція також буде доступна для передплатників YouTube TV. Показ залишатиметься рекламним.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Віртуальні люди: хто вони, як живуть і скільки заробляють
В Академії зазначають, що партнерство з YouTube має зробити "Оскар" доступнішим для міжнародної аудиторії, зокрема завдяки багатомовним субтитрам і додатковим аудіодоріжкам. У керівництві Академії та YouTube наголошують, що співпраця дозволить поєднати традиційний формат церемонії з сучасними інструментами взаємодії платформи.
За даними джерел, YouTube заплатила за права на трансляцію дев'ятизначну суму, перевершивши пропозиції Disney/ABC та NBCUniversal. За попереднім контрактом Disney виплачувала близько $100 млн на рік, однак через тривале падіння телевізійних рейтингів компанія прагнула скоротити витрати. Навіть резонансні церемонії останніх років не змогли повернути аудиторію рівня минулих десятиліть, тоді як YouTube вже є найбільшою відеоплатформою у світі.
Водночас перехід "Оскарів" на YouTube породжує низку відкритих питань. Зокрема, поки не зрозуміло, як вимірюватиметься аудиторія без традиційних телевізійних рейтингів і як нова модель вплине на міжнародні дистрибуційні угоди Академії. Крім того, YouTube доведеться створити або залучити масштабну продакшн-інфраструктуру для прямої трансляції, утім у компанії є кілька років для підготовки.
YouTube змінив дизайн головної сторінки у версії для настільних комп'ютерів.
YouTube наразі перебуває у процесі розгортання переробленої версії домашньої сторінки для мобільних пристроїв і настільних комп'ютерів. Новий зовнішній вигляд покликаний "допомогти знайти наступне відмінне відео для перегляду" і містить низку тонких змін.




















Коментарі