У Львові 12 жовтня 27 років тому заснували рок-гурт "Океан Ельзи", лідером і вокалістом якого є Святослав Вакарчук.
Gazeta.ua зібрала архівні фото легендарного колективу і розповідає, як гурт здобував популярність.
1994 року гурт "Клан тиші", в якому грав кістяк майбутнього "ОЕ", почув фірмовий голос Вакарчука і запросив на репетицію. Офіційною датою заснування гурту є 12 жовтня 1994-го. До речі, всі учасники першого складу гурту "Океан Ельзи" не мали музичної освіти. Вакарчук - кандидат фізико-математичних наук, гітарист Павло Гудімов вивчився за спеціальністю "Садово-паркове господарство", ударник Денис Глінін - на економіста-енергетика, а бас-гітарист Юрій Хусточка випустився зі спеціальністю "Фінанси та кредит".
Один з перших піарменеджерів гурту згадує, що спочатку вони вважали своєю аудиторією жінок від 35 років і дітей з патріотичних сімей.
Перший гонорар, який "океани" отримали за концерт у Львові, становив $60. Перший виступ колективу зібрав 7 тис. слухачів перед Львівським оперним театром 12 січня 1995 року. Тоді ж "ОЕ" вперше з'явилися на телебаченні в програмі "Дека".
Гурт домовився ще на початку існування, що ніколи не братиме участі в конкурсах типу Євробачення. Це ж підтверджував Вакарчук. Таке ухвалили після розчарування в музичному конкурсі "Перлини сезонів", у якому "океани" лідирували від початку і до виступу останнього учасника, який і переміг. Тоді "ОЕ" посів друге місце.
Вакарчук почав наспівувати ще у два роки. Першу пісню він написав у 16 років: і до сьогодні "Відпусти" торкається мільйонів слухачів.
З нагоди 27-річчя гурт випустив відео "Обійми", в якому пісню виконують з усього світу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Давній друг". Репер випустив кліп на саундтрек до роману Артема Чеха
Українські гурти "Океан Ельзи" та "Один в каное" випустили спільний кліп на нову пісню "Місто весни". Артисти зі Львова зняли відео в серці міста - на площі Ринок. Над кліпом працював режисер Віктор Придувалов.



















Коментарі
про туман, тут еще надо посмотреть,... Различают горизонтальную, вертикальную и наклонную видимости... видимость полетная(то,что видит летчик)может быть больше той, что видят диспетчера на земле....они обязаны были рассказать об этом командиру, он принять решение на посадку...короче, зацепиться коандиру есть за что....все зависит от адвокатов и от тех парней, которые пилотом руководили...а они таки руководили!
Перегруз (пассажиры без без билетов) и посадка в сплошной туман недопустимы, вина ложится на диспетчера, давшего добро на посадкуи службу перевозок с командиром лайнера, допустивших проникновение в салон дополнительных пассажиров без оформления за вознаграждение....
Не согласен , "последнее слово " - всегда за пилотом самолета
просто получилось как в авиакатосторфе под Смоленском - ВИПы в самолете давили на пилотов .
В такой ситуации - пилот ОБЯЗАН был повернуть самолет обратно в Одессу, не смотря на ВИПов.
может и не в Одессу, а поближе...но на футбол уже один хрен не успевали
если эта метеовышка предусмотрена проектом-надо судить утверждающую организацию проекта-это как столб посреди автострады...кто -нибудь да налетит...Это тот случай вышел...можно сказать пилоты спасли жизнь пассажирам,что скорость была уже не большая..старый самолет спас жизни..
Пилотом полностью руководит диспетчер! Мой знакомый летел на боевом самолете в Алма Ату а приземлился в Москве! Посадили боевые самолеты! Был удивлен что садят! оказывается лучший друг тогда дежурил , диспетчер,попутал!Так что служба аэропорта не должна была садить самолет в условиях тумана! А разбился оттого что на скорости зацепился за преграду??????? на взлетной полосе! Его туда специально и направили!
Какой идиот поставил там метеовышку?! Вот в чем вопрос!
Разве в туман диспетчер дает разрешение на посадку такого самолета, как Ан-24, или квалификация командира лайнера позволяет производить посадку при сплошном тумане и видимости 10*10 метров?
Решение принимает ком. экипажа. Он за все и отвечает! Такой закон!
диспетчер дает право принимать решение экипажу на взлет и посадку, тогда не нужен диспетчер старта и посадки?
Дуже нагадує випадок у Смоленську, де розбився літак з польським президентом. Але Ан-24 мабуть надійніший літак, бо не так швидко літає, що й є люди які живими залишились.
Так !!! И член у украинцев больше , чем у россиян !
Ну ви і дебіл , у вас в ФСБ всі такі?