![Доньки Евана МакГрегора в рекламі](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/852/852712_1_w_570.jpg?v=0)
![Доньки Евана МакГрегора в рекламі](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/852/852712_2_a_135_100.jpg?v=0)
![Доньки Евана МакГрегора в рекламі](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/852/852712_3_a_135_100.jpg?v=0)
![Доньки Евана МакГрегора в рекламі](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/852/852712_4_a_135_100.jpg?v=0)
![Доньки Евана МакГрегора в рекламі](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/852/852712_5_a_135_100.jpg?v=0)
Десятиліття своєї знаменитої сумки Peekaboo італійський бренд святкує серією рекламних роликів #MeAndMyPeekaboo. Прем'єра чергового відео, головними героїнями якого стали 22-річна Клара і 16-річна Естер Макгрегор, дочки знаменитого актора Евана Макгрегора, відбулася на сторінці в Instagram.
Другий розділ ювілейної кампанії явно звертається до більш молодої аудиторії бренду. Саундтреком до ролика послужила пісня Каньє Веста, а юні сестри втілюють собою свободу і безтурботність. У відео відображений один неспішний день з життя дочок голлівудської зірки: Клара і Естер дуріють в своїй кімнаті, насолоджуються видом з балкона вілли, а потім відправляються на прогулянку до океану і гуляють піщаним пляжем.
Клара зазвичай знаходиться по інший бік камери - дівчина вивчала фотомистецтво в Нью-Йорку і працює фотографом. Втім, побувати в ролі моделі їй теж уже вдалося: в квітні 2018 року Клара позувала для Playboy, а також брала участь в показі Dolce & Gabbana. Естер поки не має великого досвіду і більше присвячує себе музиці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Селена Гомес створила нову лінію елегантних сумок
У відео сестер одягли в схожі вбрання: Клара і Естер позують перед камерою в сорочках вільного крою і плісированих спідницях міді. У кожної з сестер є і сумка Peekaboo зі змінними ременями, які в 2015 році італійський бренд звів в ранг нових аксесуарів.
Нещодавно американський бренд Calvin Klein випустив продовження #MyCalvins з сестрами Кардаш'ян-Дженнер, а тепер чергова новинка прийшла і від Fendi.
Співачка Селена Гомес стала обличчям нової кампанії Coach.
Для американської марки Селена створила другу капсульну колекцію. Співпраця бренду зі знаменитістю триває не перший рік і для Гомес не обмежується роллю амбасадора. Селена була співавтором дизайну сумок, а тепер попрацювала над колекцією аксесуарів та одягу.
Коментарі