В умовах кризи американці вкладають гроші в колекційні й антикварні авто.
— 2007-го наша компанія вторговувала у середньому 20 мільйонів доларів за день, а в січні 2009-го виторг зріс до 63 мільйонів, — розповідає Крейґ Джексон, 61 рік, голова і співзасновник аукціонного дому "Барретт-Джексон".
Аукціонний дім влаштовує торги в кількох містах США із 1971-го. Цьогоріч 22 січня влаштували торги в Нью-Йорку. За день "Барретт-Джексон" продав 214 авто з колекції компанії "Дженерал моторз".
— Найбільший попит на машини до 100 тисяч доларів, — каже Крейґ. — Таке авто можна з гордістю показати сусідам. А влітку поїхати на відпочинок у Флориду.
Ціни на колекційні авто зростають швидко. Приміром, кабріолет "Мерседес-Бенц 300SL " 1961 року випуску коштував $368,5 тис. Нині таке авто на 10% дорожче. "Феррарі 275 GTB/4 Берлінетта" 1967 року купили з аукціону за $918,5 тис. Це на $102 тис. більше, ніж у травні 2007-го.
Концепт-кар "Б"юїк Кастом Блекхоук" став найновішим авто, проданим "Барретт-Джексон". Його виготовили 2003-го до 100-річчя компанії. Корпус концепту нагадує "Б"юїк Y-Job" 1938 року випуску.
Найбільше, $4,9 млн, вторгували за кабріолет "Феррарі 250 GT Каліфорнія сайдер". 1960-го випустили 54 копії цієї моделі.
Коментарі