понеділок, 29 лютого 2016 16:59

Українці випускатимуть міський автобус, який відповідає нормам Євро-5
12

Фото: AUTO-Consulting

В Україні створили новий міський автобус Ataman A092H6, який відповідає нормам Євро-5

Автобус побудували на заводі "Черкаський Автобус" (торгова марка ATAMAN). Тут представили власну нову модель, що відповідає новим екологічним вимогам Євро-5, повідомляє AUTO-Consulting.

З 1 січня Україна перейшла на екологічні стандарти Євро-5, а ніхто з заводів не мав моделі, яка б відповідала цим нормам. Проте в Черкасах заздалегідь почали розробку нової лінійки, і вирішили не просто оснастити автобус двигуном Євро-5, а виконати всі існуючі європейські вимоги до громадського транспорту.

26 лютого у Черкасах презентували новітній міський автобус Ataman А092Н6. У цього автобуса новий кузов, новий дизайн, новий двигун та новий салон. У автобусі зможуть безпроблемно їздити інваліди на візках та пасажири пріоритетних категорій.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Еталон" розробляє туристичний автобус, що працюватиме на газу

Ataman А092Н6, як і попередні моделі, залишається міським 8-метровим і орієнтованим на комерційне використання перевізниками на маршрутах. Серед всього, автобус оснастили великими світлодіодними табло спереду і збоку.

Попереду рівень підлоги також знижений і в залежності від виконання, тут також може бути накопичувальна майданчик. Тепер салон Ataman А092Н6 більше нагадує великі міські автобуси, але при цьому загальна пасажиромісткість збереглася (52 або 49 залежно від виконання). Для освітлення пасажирського салону застосовані світлодіоди, але пасажирам сподобається ще одне нововведення – автономний кондиціонер салону, яким тепер можна комплектувати Ataman А092Н6. До речі, у водія також буде свій окремий кондиціонер, тому система мікроклімату салону автобуса не буде залежати від його переваг.

Новий Ataman в обов'язковому порядку оснащений системою курсової стійкості EVSC, системою бортової діагностики OBD, антипробуксовочною системою ASR. Максимальна швидкість Ataman А092Н6 обмежена електронікою на максимальній позначці 90 км\год.

Новий автобус оснащений дизельним двигуном Isuzu 4HK1-E5NC робочим об'ємом 5,2 л і потужністю 154 к. с. (відповідає нормам Євро-5). В парі з ним установлюється механічна 6-ступінчаста КПП Isuzu. Штатна гальмівна система з ABS тепер оснащена більш ефективними дисковими гальмівними механізмами спереду і ззаду, крім того автобус оснастили ще і допоміжним газодинамічним гальмом на випускному тракті.

Посилений і силовий каркас кузова, щоб виключити деформацію рами при значних навантаженнях. Також було впроваджено безліч пропозицій від перевізників щодо організації робочого місця водія.

Міський Ataman А092Н6 в комплектації з 2-ма кондиціонерами має вартість $65 тис. Є можливість замовити два варіанти виконання салону, а також оснастити автобуси додатковими опціями.

Вже в травні "Черкаський автобус" планує представити наступну новинку в новому сімействі – приміську модель Євро-5. Також на ринок вийде і газовий автобус на метані Ataman А092G6 у виконанні Євро-5.

Зараз ви читаєте новину «Українці випускатимуть міський автобус, який відповідає нормам Євро-5». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути