З 19 вересня на дорогах України з'явилося 17 додаткових приладів для фіксації швидкісного режиму TruCAM. Також розширили 8 існуючих ділянок автодоріг із підвищеним рівнем аварійності.
"Такі камери ненові. Вони працювали ще за ДАІ і поліція не планувала їх використовувати, - говорить автоюрист Володимир Караваєв. - Через те, що автоматична фіксація правопорушень в Україні уже п'ятий рік ніяк не запрацює, поліцейські змушені повернутися до старих камер. Однак на них не роблять жодних ставок - це лише тимчасовий захід. Зараз на патрульні машини планують встановити пристрої, які фіксуватимуть порушення в режимі руху".
До цього часу співробітники Департаменту патрульної поліції використовували 100 лазерних вимірювачів швидкості для контролю швидкісного режиму.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли і де з'являться нові камери вимірювання швидкості TruCAM
"За часів ДАІ було близько 170 TruCAM. Після їхньої розформування камери увесь час перебували на складі, - додає Караваєв. - Через неправильне їхнє зберігання змогли відновити лише половину всіх пристроїв. Проте це "крапля в морі", яка не допоможе запобігти великій кількості аварій".
За перевищення швидкості з початку використання приладів TruCAM - жовтня 2018-го - патрульні винесли понад 302 тис. адміністративних постанов.
"За останні 8 місяців статистика аварійності на українських дорогах лише погіршується, - каже автоюрист. - Аварії через перевищення швидкості знаходяться на другому місці. Однак такі порушення мають найгірші наслідки. Буває, що певні водії рухаються повільніше за транспортний потік. Вони створюють перешкоду для інших машин. Як результат, водії змушені здійснювати маневри. Через це трапляється найбільша кількість дорожньо-транспортних пригод".
За словами першого заступника начальника Департаменту патрульної поліції Олексія Білошицького, основна мета використання TruCAM - попередження правопорушення і привчання водіїв до відповідальності на дорозі.
Коментарі