Ексклюзивы
пятница, 14 декабря 2012 08:21

Хави подпишет пожизненный контракт с "Барселоной"

Хави подпишет пожизненный контракт с "Барселоной"
Контракт Хави с "Барселоной" рассчитан до 2016 года ФОТО: massfootball.com

Полузащитник испанской "Барселоны" Хави заявил, что в ближайшее время подпишет новый контракт с командой. Об этом сообщает Reuters.

32-летний Хави заявил, что переговоры о новом соглашении находятся на завершающей стадии, сторонам осталось только подписать соответствующие бумаги. Контракт рассчитан до 2016 года, после его окончания футболист намерен завершить профессиональную карьеру.

Хави поступил в академию "Барселоны" в 1991 году, через семь лет он дебютировал в основном составе каталонской команды. Вместе с командой полузащитник трижды побеждал в Лиге чемпионов, шесть раз становился чемпионом Испании и два раза побеждал в национальном кубке. В составе "Барселоны" он выиграл два клубных чемпионата мира и пять раз становился обладателем Суперкубка Испании.

В составе сборной Испании Хави выиграл чемпионат мира в 2010 году и два европейских первенства (в 2008 и 2012 годах).

Сейчас вы читаете новость «Хави подпишет пожизненный контракт с "Барселоной"». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

09.05.2013 20:59:47моня212.1.102.--
  • 8+
  • 0-
  • Відповісти

Дуже шкода дитинки,мої самі щирі співчуття батькам.Велика біда в родині, киньте політику.Поспівчувайте краще. Вічна ПАМ'ЯТЬ ! Вічний ПОКІЙ!

09.05.2013 21:07:01витя94.248.27.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Ага,а денежки на ремонт продолжайте отдавать на содержание бандеров,что бы ещё больше гибло на дорогах юго-востока.

09.05.2013 21:29:34vjyz212.1.102.--
  • 12+
  • 0-
  • Відповісти

Боже мій, який ти дурень.На всі західні області виділяється дотацій менш чим на одну Донецьку. Волинська область взагалі не дотаційна.Гроші на дороги так само луплять з нас як і в вас, так само доріг не ремонтують. А за причини ДТП нічого не знаємо,чи то після шиномонтажу п'яного слєсарюги,чи заводський брак. Росіяни там колеса не винайшли, а шпильки перезакалить, чи недозакалить могли. Машина звичайно дрянь. але не настільки щоб колеса відлітали.Краще помовч йолопе.

09.05.2013 20:57:23витя94.248.27.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Колёса отваливаются из-за страшных ям на дорогах,которые не ремонтируют,отадавая все средства в куев,откуда они отправляются прямиком к бандерам.

09.05.2013 20:10:56Земляк91.217.67.--
  • 8+
  • 0-
  • Відповісти

Если водителю 8 лет то УКРАВ-тодор нужно садить пожизненно.Водитель не умышленно, и это несчастный случай. А эти преднамеренно не делают дороги, что колеса отпадают и группой лиц по предварительному сговору.ТАК ЧТО УКРАВ тодор пожизненно.

09.05.2013 17:19:36Виктор.37.229.199.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Газели давно производятся в Украине. И хорошо закрученное колесо не оторвется. Удивительные люди живут в этой стране - дети гибнут под открученными колесами, а виновны граждане соседнего государства.!!! Идиоты.

09.05.2013 20:13:01Земляк91.217.67.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Ну ты виктор и СУКА.

09.05.2013 17:35:01***195.42.127.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Вікторе, дійсно, деякий час "Газелі" складалися в Україні з імпортованих машино-комплектів в Сімферополі, Кременчуці і Чернігові. Та згодом, "Газпром" (акціонер "Автогазу") заборонив поставки машино-комлектів в Україну став лише постачати їх у зібраному вигляді.

09.05.2013 16:43:23***195.42.127.--
  • 7+
  • 0-
  • Відповісти

Простіше за все обвинувачувати водія. А хто відповідає за сертифікацію російського автохлама, якому відкрили зелене світло для експорту в Україну? Коли їду по трасі і наздоганяю "Камаз", з острахом намагаюся бути подалі від нього - це машина вбивця. Маю власний досвід експлуатації "Газелі", якість виготовлення просто жахлива, мав випадки відокремлення клеєних гальмівних накладок від колодок, також був обрив болта шарніру задньої ресори. В ідеалі, треба б було ввести обов'язковий регламент технічного обслуговування автомобілів на сертифікованих СТО, як у Німеччині, та враховуючи вітчизняну корупцію, все звелося би лише до здирництва та окозамилювання. А також стан доріг?

09.05.2013 16:51:29к95.67.66.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Ти йолоп, не більше... До чого тут "сертифікація російського автохлама"???? Чи Крази - абсолютно безпечні для людей????? Яке ти убоге......

09.05.2013 17:09:57***195.42.127.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Що до "Кразів", якщо є проблеми з якістю автомобілів вітчизняного виробництва, це абсолютно не може бути виправданням для ввезення російського непотребу. Врешті решт, колеса відірвалися від російської "Газелі", а не від "Кразу" і такі випадки, ті хто часто їздить по трасі знають, що не поодинокі.

09.05.2013 17:20:16к95.67.66.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Тобто, якщо за кермом "російської" газелі був громадянин України, який працює в якісь українській компанії, яка не стежить за технічним станом автомобіля, як і сам водій, якому, м'яко кажучи, насрати - ВИНЕН російський імпортер...... Досвіданья, друже і промий мозок трохи, перед сном, соляркою...

09.05.2013 17:29:44***195.42.127.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Якщо би Ви, шановний, мали хоч найменше уявлення про технічну причину справи, то знали б, що навіть найвідповідальніший та дисциплінований водій не може передбачити аварійний вихід з ладу (розрив) такої деталі, як шпилька кріплення диску колеса (водій не має можливості та й не зобов'язаний розбирати автівку до деталей, з яких вона складається та обстежувати їх в лабораторних умовах на наявність дефектів, бо це абсурд). Ймовірно, аварія сталося внаслідок або невідповідності марки матеріалу (сталі) виробу, або порушенням технології її виготовлення (зокрема, термообробки). В світовій практиці за такі аварії, за звичай, несе відповідальність (кримінальну і матеріальну) виробник автомобіля.

09.05.2013 17:03:06***195.42.127.--
  • 7+
  • 0-
  • Відповісти

Для розумово обмеженого пояснюю. Що для імпорту в Україну автомобілі повинні пройти або сертифікацію, або визнається сертифікація країни-виробника. Продукція російського автопрому характеризується тим, що при виготовленні продукції має місце системне відхилення від конструкторської документації та стандартів (особливо це стосується якості виробів з пластмаси та гуми, а також марок сталі у відповідальних вузлах, зокрема таких, як шпилька кріплення диску колеса). Тому імпорт російських автомобілів повинен бути заборонений (росіяни ж обмежують ввезення м'ясо-молочних продуктів з України, внаслідок підозр в невідповідності до нормативів).

09.05.2013 17:06:12к95.67.66.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

До чого тут росіяни??? До цієї статі? А якби на місці газелі була таврія????

09.05.2013 17:11:39***195.42.127.--
  • 6+
  • 0-
  • Відповісти

До того, що продукція російського автопрому являю загрозу для безпеки громадян. А випуск "Таврії" вже давно припинено.

09.05.2013 16:29:58лора95.111.214.--
  • 12+
  • 0-
  • Відповісти

Да, виновный не водитель, а наш КЛОУН и Азир!!! По наших дорогах можно и самому убиться!

09.05.2013 16:29:14Виталий94.179.114.--
  • 7+
  • 0-
  • Відповісти

Росийский и китайский хлам нафиг!!!!

09.05.2013 16:23:02Н46.118.9.--
  • 12+
  • 0-
  • Відповісти

епт, водитель при чем? Вы дороги в Кировограде посмотрите и увидите, что ездить там можно только на траках. На кол укравтодор, мудаки мля

09.05.2013 16:12:35сс37.46.220.--
  • 7+
  • 0-
  • Відповісти

Заборонити продаж російського непотребу, різних калин малин і газелей

09.05.2013 16:25:07Сашок176.8.143.--
  • 5+
  • 0-
  • Відповісти

Полностью согласен и китайского

Голосов: 4166
Голосование Поддерживаете ли то, что украинские спортсмены с оружием защищают нашу страну от вторжения РФ?
  • Да. Это - гражданская обязанность, а часть из них еще и представляет клубы ВСУ
  • Не совсем. Они должны прославлять Украину на спортивных аренах и призывать мир поддерживать нашу страну
  • Все методы хорошие. Главное - не быть псевдопатриотами, как Тимощук
Просмотреть