неділя, 09 вересня 2018 06:06

Яхта за $6,5 млн не має камбуза і гальюна — чоловік розповів про участь у навколосвітній регаті
8

Батько двох дітей британець Алекс Томсон тричі брав участь у навколосвітній регаті на своїй парусній яхті. Тепер показав журналістам, як вона обладнана і як нею керувати.

Корпус судна вартістю $6,5 млн зроблений із вуглецевого волокна. Не має кухні та туалета, розповідає журналістка Daily Mail Седі Вайтлокс.

Минулого року Алекс взяв участь у навколосвітній регаті Vendée Globe і прийшов другим. Мандрував сам. Витратив 74 днів, 19 год. 35 хв. Планує приєднатися до перегонів 2020-го.

Задля покращення аеродинаміки, судно має дуже простий інтер'єр. На палубі знаходяться ручки, за які треба триматисяся, аби не впасти у воду зі слизької поверхні. Всередині - ліжко, обладнання і просте начиння. Туалета (гальюна) немає. Камбуза - кухні - також. Є газовий пальник з балоном. В морі Алекс їсть харчові концентрати. Їх готує в той час, поки контролює швидкість судна чи виконує інші операції.

Яхта Алекса Томсона за ,5 млн не має камбуза і гальюна
Фото: Daily Mail
Алекс здійснив довколасвітню подорож за  74 днів, 19 год. 35 хв
Британська журналістка Седі Вайтлокс навчалась керувати яхтою
Британська журналістка Седі Вайтлокс навчалась керувати яхтою
Яхта Алекса Томсона за ,5 млн не має камбуза і гальюна

Улюблена страва у морі - запіканка із яловичини і сира. Пармезан, пармська шинка і горіхи є хорошим джерелом енергії в якості перекуса.

"Іноді за день з'їдаю 7 тис. калорій. Це як 14 біг-маків. Але додому повертаюся худішим, ніж був. Минулого разу втратив 45 кг", - розповідає Алекс.

Ліжко - пласка поверхня з матрасом. Чоловік намагається спати якомога менше, щоб мати більше часу на прийняття рішень. Аби не заспати і не збитися із курсу, встановлює великий гучний механічний будильник. Замість гальюна використовує широке відро з вузькою шийкою, аби нічого не розлити.

"Vendée Globe - найскладніший вид спорту у світі. Є лише один човен і одна людина. Важко не лише фізично, а й розумово. Я маю бути штурманом, медиком, кухарем і прибиральником. Це менше про технології і більше про пригоди. Але коли я розповідаю людям, чим займаюся, будь-які інші розмови припиняються", - розповідає Алекс.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ми найгірші батьки року" - родина здійснила навколосвітню мандрівку

Під час прогулянки із Седі яхта розігналась до майже 47 км/год, хоча на повному ходу здатна набрати 64 км/год.

Найстрашніше, коли судно долає хвилю і в цей час перехиляється дуже сильно, розповідає жінка. Але воно не перекидається завдяки підводним крилам. Аби контролювати паруса, треба крутити спеціальне колесо. Весь цей час хвилю переливаються через борт і Седі промокла до нитки. Алекс розповідає, що під час мандрівки це доводилось робити шість разів на день. Також жінка вчилась керувати румпелем - рулевою ручкою. Якщо повернути його праворуч чи ліворуч, судно повертається в протилежний бік. Седі спробувала повернути праворуч і судно залило водою. Окрім кермування і керування парусами, решту дня під час регати Алекс аналізує показники метеослужб. Їх відображає екран комп'ютера.

Vendée Globe називають "Еверестом морів", найважчою регатою в світі. Учасники здійснюють самостійно навколосвітню подорож без зупинки і допомоги. Починають і закінчують із пляжу французького регіону Ле-Сабль-д'Олонн. Вперше регата відбулася 1968-го. Переможець Робін Нокс-Джонстон прийшов до фінішу за 312 днів.

Зараз ви читаєте новину «Яхта за $6,5 млн не має камбуза і гальюна — чоловік розповів про участь у навколосвітній регаті». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути