
До Євро-2012 на прилеглих до НСК "Олімпійський" територіях з'являться автостоянки, об'єкти громадського обслуговування та інша інфраструктура.
Кабінет міністрів дозволив розвиток інфраструктури біля спорткомплексу "Олімпійський". Відповідне розпорядження № 136-р уряд прийняв 19 березня.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Звільнили португальського директора НСК "Олімпійський"
Згідно з цим документом, Національному агентству з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів надано право на затвердження будівництва в межах затверджених проектів "Будівництво та облаштування функціональних зон і схем планування пішохідно-транспортних шляхів з розміщенням автостоянок та об'єктів громадського обслуговування для проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу на прилеглих до НСК "Олімпійський" територіях".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бюджет НСК "Олімпійський" збільшився ще на 40 мільйонів
Також передбачено "Будівництво електропідстанції "Олімпійська" з прокладенням кабельної лінії 110 кВт від електропідстанції "Московська" до електропідстанції "Олімпійська" і відповідних титулів будов за погодженням з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
Нагадаємо, міністр МВС порадив будівельникам розширити вхід на "Олімпійський".
Коментарі
2А якби НСК Олімпійський будували за містом , то не було б ніяких проблем . І паркинг зробили б і добиратися було б краще іногороднім вболівальникам , а головне не було б в центрі столиці гамірного фанатського крику в ночі після матчів Ліги Чемпіонів та Європи .
Казалось бы, что всё правильно, но... Автостоянка не сможет работать во время матчей, также, как будут мешать проходу (вопрос безопасности) МАФ, в которых будут располагаться объекты общественного обслуживания. Понятно, что это будет отдано "своим" коммерческим структурам, которые будут "очень благодарны". Однако, последняя история с входом на стадион заставляет сомневаться в целесообразности этих объектов. К тому же, действия "ультрас", в мелитопольском поезде говорят о том, что целостность функциональных зон это вопрос, который сегодня не может быть решён однозначно.
Вывод. Обычная выкачка денег из бюджета на разработку, проектирования, обустройство, а затем и откаты на аренду.