пʼятниця, 20 квітня 2018 07:45

Дев'ятеро пасажирів маршрутки загинули в аварії
5

У ­Кривому Розі Дніпро­петровської ­області в ­потрійній аварії зіштовхну­лися ”Мазда”, маршрутне таксі ”Мерседес спринтер” і автобус, який ударом відкинуло в ­дерево. Загинули дев’ятеро людей. Восьмеро із них — працівники металургійного комбі­нату ”Арселор ­Міттал Кривий Ріг”
Фото: www.1tv.kr.ua
 Людмила Стешенко
Андрій Славін
Алла Коротич
Сергій Рак

— Звук от удара был такой, будто бомба взорвалась. Скрежет, визг тормозов. Через несколько секунд все замерло. Страшно подумать, что тоже мог оказаться среди пострадавших. Спасло, что опоздал на маршрутку, — говорить 36-річний Олександр Рослик із міста Кривий Ріг Дніпропетровської області.

17 квітня о 5:53 на перехресті вул. Металургів та Героїв АТО зіштовхнулися "Мазда", маршрутне таксі "Мерседес спринтер" та автобус. Загинули дев'ятеро пасажирів маршрутки. Восьмеро — на місці. 47-річний Віталій Міщенко помер наступного дня. 20 людей отримали травми. 14 із них — залишаються в лікарнях.

— Вулиця Героїв АТО — вузька, з одностороннім рухом. Там обмеження стоїть — до 40 кілометрів на годину. "Мазда" летіла під сотню, — згадує Олександр Рослик. — Маршрутка їхала проспектом Металургів. Світлофори ще не працювали, тільки миготів жовтий. Їх завжди вимикають на ніч. На перехресті "Мазда" не пропустила маршрутку, протаранила її в бік. Ударом мікроавтобус відкинуло на зустрічну смугу. Там він ­зіткнувся з автобусом.

— Від "Мерседеса" лишилася купа металу. Вціліла тільки задня частина корпусу. Передню — ніби перемолотило в м'ясорубці. Кругом були калюжі крові, розкидані речі, взуття, — продовжує Олександр. — Неясно — хто мертвий, хто живий. Людей із маршрутки вирізали, були сильно понівечені. Одних забирали "швидкі", інших — складали на асфальті й накривали синіми простирадлами. На місце аварії почали з'їжджатися родичі. Крик стояв страшний.

У маршрутці їхали 24 пасажири. Восьмеро загиблих — працівники металургійного комбінату "АрселорМіттал Кривий Ріг", які працювали в першу зміну.

Це заточник 57-річна Алла Коротич, бригадир Марина Соловей, 46 років, розмітник 56-річна Людмила Стешенко, заступник начальника цеху Андрій Славін, 40 років, машиністи 34-річний Олександр Маханов і 39-річний Сергій Рак, механік Віталій Міщенко, 47 років. Дев'ятий загиблий — місцевий житель 57-річний Ігор Шкіров.

— Сережа был очень ответственным. Когда не появился на комбинате, сотрудники позвонили ему домой, — розповідає 36-річна Антоніна Горлова, знайома загиблого Сергія Рака. — Дружина сказала, що він поїхав на роботу й більше на зв'язок не виходив. Його знайшли в морзі. Лишилося троє малолітніх дітей. Сергій забезпечував сім'ю. Крім заводу, займався ремонтами. Дружина працювала медсестрою в лікарні, зараз — у декреті з сином. Йому ще 3 років не виповнилося. Старшій дівчинці — 15. Як сама підніматиме їх?

Алла Коротич працювала на підприємстві 18 років, у неї дві дорослі доньки. В Олександра Маханова залишилися дружина й 6-місячний син. У Людмили Стешенко — донька й онука.

Потерпілих в аварії забрали в міську лікарню №2.

— Троє у вкрай тяжкому стані. Прогнозів поки що не даємо. У п'ятьох стан тяжкий. У решти — середньої тяжкості. Всі мають переломи ребер, кінцівок, закриті черепно-мозкові травми, — розповідає завідувач приймального відділення Володимир Степанов.

За кермом "Мазди" був 67-річний Олександр Волков. На пасажирському сидінні поруч із ним — його син Олександр, 16 років.

Водія затримали, провели слідчий експеримент. Наступного дня його стан погіршився. Чоловіка під конвоєм доправили до лікарні. Він — онкохворий, має інвалідність.

Син Волкова розповів, що того ранку мав їхати у Дніпро. Поспішав на автовокзал.

— Маршрутка отправлялась через 10 минут, а до вокзала оставалось километров семь. Отец притопил, — розповідає хлопець. — Із-за дерев ми не побачили маршрутку, на повороті зіткнулись. У салоні спрацювали подушки безпеки, це нас врятувало. Відбулися з батьком сильними забоями.

Вдова загиблого Віталія Міщенка Ірина вважає, що за кермом "Мазди" була донька підозрюваного Олександра Волкова.

— Есть свидетели, которые видели, что за рулем была девушка-блондинка. Отец ее выгораживает. Об этом сразу писали в интернете. А потом подчистили, — плаче Ірина. — Думаю, її батько міг сидіти ззаду в авто, тому й травмувався. Я цього так не залишу. Осталася без чоловіка. Не знаю, як далі жити.

У поліціі цю інформацію спростовують.

— У правоохоронців є достатньо доказів того, що за кермом легковика був саме затриманий, — каже 33-річна Анна Старчевська з обласної поліції.

18 квітня у Кривому Розі оголосили день жалоби. На місце аварії люди несли квіти й лампадки.

— Сім'ї загиблих працівників отримають по 100 тисяч гривень допомоги. Компанія бере на себе витрати на поховання. Фінансово підтримаємо і постраждалих в аварії працівників заводу, — каже Сергій Лук'яненко з металургійного комбінату "АрселорМіттал Кривий Ріг".

34  605 автомобільних аварій сталися в Україні з початку року. 555 людей загинули, 5445 отримали травми. Найбільше зіткнень — у Києві та на Харківщині. Серед основних причин ДТП — поганий стан доріг, порушення правил руху, водіння напідпитку.

Потрібна система відеофіксації на дорогах

— Щоб зменшити кількість ДТП, потрібна система відеофіксації на дорогах. Нею користуються в усіх країнах Європи. Це світова практика. Для її запровадження в Україні необхідна політична воля, — каже 34-річний Владислав Антонов, засновник інтернет-порталу dtp.kiev.ua.

— Те, що світлофор на перехресті в Кривому Розі був переключений на миготливе жовте світло, не є порушенням. Це поширена практика. Якщо транспортний потік у нічний час незначний — світлофор автоматично перемикається у черговий режим. При цьому кожне перехрестя регулюється знаками пріоритетності, незалежно від світлофора. Їх треба враховувати.

Зараз ви читаєте новину «Дев'ятеро пасажирів маршрутки загинули в аварії». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути